Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  «هوشنگ بازوند»در جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم آبی و شورای حفاظت آب استان که با حضور رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزهای غربی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد؛ اظهار داشت: در ساختار جدید وزارت نیرو به منظور مدیریت مناسب منابع آب و چالش های این بخش، برای حوضه های آبریز یک مدیریت واحد قرار داده اند که به تقسیم عادلانه آب بسیار کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز گذشته در ستاد بحران استان به بررسی جدی موضوع خشکسالی و اثرات آن در حوزه آب شرب و کشاورزی پرداخته شد و ما وظیفه داریم به هر شکل ممکن آب شرب مردم در شهرها و روستاها را تامین کنیم و برای اینکار برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سال جاری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها است در ادامه عنوان کرد: آب یکی از  زیرساخت های لازم برای پشتیبانی از تولید است و با توجه به وضعیت خشکسالی، انتظار داریم تجدید نظرهایی در تخصیص های آب به خصوص در حوزه صنعت و معدن صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیرامون تخصیص آب سد بیستون با وزارت نیرو رایزنی های لازم صورت گرفته و توافقات لازم انجام گرفته است.

بازوند خاطرنشان کرد: اگر مشکل تخصیص آب سد بیستون حل نشود در ۵ تا۱۰ سال آینده بیش از ۳۰ تا ۴۰ هزار کارگر به علت کمبود آب و تعطیلی صنایع، بیکار می شوند.

مدیر ارشد استان در طرح بزرگ گرمسیری گفت: مشکلات اجرایی این طرح تا سرپل ذهاب و بازی دراز حل شده و ولی برای ادامه این پروژه تا نفت شهر نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

وی سامانه سردسیری را دیگر طرح مهم و محوری استان معرفی کرد که ۲۰۰ هزار هکتار از زمین های دیم کرمانشاه را  آبی می کند و یک تحول جدی در حوزه کشاورزی استان رخ می دهد.

بازوند ادامه داد: دکتر اردکانیان دستور مطالعه سامانه سردسیری را داده اند و اجرای آن یکی از مطالبات جدی کرمانشاه است.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع جابجایی معاون عمرانی استانداری اشاره کرد و گفت: مهندس سالاری ۲۸ اردیبهشت ماه استعفای خود را کتبا اعلام کرد و من از ایشان درخواست کردم تا معرفی معاون جدید به فعالیت خویش ادامه دهند که بزرگوارانه تا امروز ادامه فعالیت دادند.

وی در مورد معاون جدید عمرانی استانداری کرمانشاه گفت افزود: مهندس فخری در استان کرمانشاه نیاز به معارفه ندارد و همه با توانمندی های ایشان آشنا هستند و یکی از مدیران بسیار باتجربه در حوزه شهرداری‌ها است که چند سال اخیر هم معاون عمرانی استان سمنان بوده اند.



منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه سامانه سردسیری استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ با هدف تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، مودیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده اند از جمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت‌های متعمد) یا سایر سامانه‌های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت صورتحساب‌های خود را ارسال کنند.

بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تاییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره ۳ ماده ۸ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مودیان مودی ملزم به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان نیست.

دیگر خبرها

  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)
  • فیلم | باران شدید در کرمانشاه؛ آبشار‌های بیستون زنده شدند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب