Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته اولین مناظره از مجموعه مناظرات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد. در این رقابت کدام نامزد‌ها بیشترین جدال را با یکدیگر داشتند؟ خبرگزاری میزان _ روز گذشته اولین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی برگزار شد.   در این مناظره بار‌ها بین نامزد‌ها درگیری‌های لفظی و جدال‌های کلامی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کانال تلگرامی آخرین خبر میزان جدال نامزد‌ها را به تفکیک هر شخص در قالب یک اینفوگرافیک منتشر کرده است.     بیشتر بخوانید: فیلم کامل نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد

به گزارش خبرنگار مهر، مناظره بین علی خزایی و حسین نوش آبادی دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ورامین، پیشوا و قرچک که قرار بود، روز سه شنبه و در محل این دانشگاه و با حضور دانشجویان برگزار شود، لغو شد.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا در خصوص دلیل برگزار نشدن این مناظره گفت: طبق قوانین مذاکره باید هر دو طرف با هم حضور پیدا کرده و با هم صحبت می‌کردند، اکنون تداخل زمانی پیش آمده و یکی از کاندیداها نیز اعمال نفوذی انجام داده است، اما به هم زدن مناظره درست نبود.

معین مهدانیان گفت: مقصر اینکه مناظره برگزار نشد، هر دو نامزد هستند، ما از دو نامزد دعوت کردیم، یکی از نامزدها اعمال نفوذ کرد و قصد داشت، نماینده خود را برای مناظره بفرستد و نامزد دیگر نیز از این امر ناراحت شد و حاضر نشد و قوانین مناظره نیز مشخص است.

کد خبر 6099881

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا