Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، تقویم مصوب آموزشی این دانشگاه برای ترم تابستان ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، ثبت‌نام دانشجویان برای ترم تابستان از تاریخ ۱۹ تیرماه سال جاری آغاز شده و تا دوشنبه ۲۸ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری کلاس‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای ترم تابستان نیز از شنبه دو مرداد آغاز شده و تا چهارشنبه ۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان می‌توانند در صورت تمایل، طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه، فرآیند حذف دروس خود را انجام دهند.

بنا بر اعلام این دانشگاه، تاریخ برگزاری آزمون‌های پایانی ترم تابستانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی روز‌های شش تا ۱۰ شهریور سال جاری خواهد بود و ثبت نمرات دانشجویان نیز از شش شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

همچنین، دروس ارائه شده برای ترم تابستان این دانشگاه شامل: ریاضی ۱، ریاضی ۲، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، مبانی کامپیوتر، برنامه‌نویسی کامپیوتر، محاسبات عددی، آمار و احتمالات، فزیک ۱، فیزیک ۲، تفسیر موضوعی قرآن، حقوق اجتماعی و سیاسی در اسلام، اندیشه اسلامی، آیین زندگی، فارسی عمومی، شیمی عمومی و آزمایشگاه شیمی عمومی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خواجه نصیرالدین طوسی ترم تابستانی ثبت نام دانشگاه برای ترم تابستان دانشگاه خواجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان