Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:28:33 GMT

صدیقی: لیگ ووشو، شهریور ماه استارت می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۹۱۴۳

صدیقی: لیگ ووشو، شهریور ماه استارت می‌خورد

رئیس فدراسیون ووشو گفت: به دنبال یک محل خاص و ویژه برای برگزاری مسابقات WWF هستیم و صحبت‌هایی در مورد میزبانی تهران یا کیش شده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیر صدیقی در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات WWF اظهار داشت: ستاد کوچکی را برای برگزاری مسابقات در فدراسیون تشکیل دادیم و علاقه‌مند هستیم این مسابقات به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسابقات دسته برتر(دویژن) قرار است 28 و 29 تیر ماه برگزار شود.

وی در خصوص محل برگزاری مسابقات گفت: به دنبال یک محل خاص و ویژه هستیم. درباره استان تهران و جزیره کیش صحبت‌هایی انجام شده و به زودی تصمیم‌گیری در این خصوص انجام و اطلاع‌رسانی خواهد شد. شاید مسابقات در تهران برگزار شود اما در خانه ووشو نخواهد بود و به دنبال مکانی خاص و ویژه هستیم.

 

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که برگزاری مسابقات WWF ارتباطی به حضور چهره‌های ووشو کشورمان در مسابقات ووشو حرفه‌ای دارد ،گفت: کرونا و لغو مسابقات باعث شده ورزشکاران در سالیان اخیر درآمدزایی مناسبی نداشته باشند. وقتی مسابقات درست برگزار نشود، ورزشکاران به سمت رویدادهای برون مرزی که برخی از آنها اعتبار خاصی نیز ندارد، کشیده خواهند شد و این برای چهره ورزشکار و کشور ما خوب نیست.

صدیقی تاکید کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های فدراسیون ووشو تصمیم گرفتیم  مسابقات با کیفیت داخلی را طراحی کنیم. اتفاقی که باعث خواهد شد پول خوبی به عنوان جایزه به جامعه قهرمانان داده شود تا آنها انگیزه بیشتری داشته باشند. از طرفی مسابقه همیشه حرف اول را در آمادگی ورزشکاران می‌زند تا آنها در کوران مسابقات قرار بگیرند. مسابقات WWF در سه بخش تاپ دویژن را در تیرماه، مسابقات منتخبین استان‌ها را در مهرماه و سوپر فایت نهایی را در  26 بهمن ماه که مصادف با روز میلاد حضرت علی (ع) خواهد بود، برگزار می‌کنیم.

 

وی در خصوص زمان و نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ووشو در سال جاری گفت: اگر شرایط فراهم باشد و مشکل و محدودیت جدیدی به وجود نیاید، علاقه‌مند هستیم استارت لیگ را در شهریور ماه بزنیم. اگر محدودیت‌های کرونا نباشد مایلیم لیگ را در چند هفته برگزار کنیم اما چون در حال حاضر شرایط خاص است، امسال نیز مانند سال گذشته لیگ به صورت مجتمع برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: دوست داریم مسابقات را در دو هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم اما برخی رشته‌ها دور رفت مسابقات خود را برگزار کردند، ولی برگزاری دور برگشت مسابقات برای آنها مهیا نشد. این موضوع ریسک دارد و شاید ما نیز مجبور شویم در یک دور لیگ را برگزار کنیم.

 

صدیقی در خصوص انفعال فدراسیون جهانی ووشو در برگزاری مسابقات برخلاف سایر رشته‌ها گفت: تمام رشته‌هایی که در المپیک حضور دارند، برگزاری مسابقات خود را از سر گرفته‌اند. ووشو نیز با توجه به اینکه در المپیک حضور ندارند، رویدادهای خود را برگزار نکرد. امیدواریم با شروع سال 2022 روند برگزاری مسابقات بین‌المللی آغاز شود.

ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو برگزاری مسابقات فدراسیون ووشو مسابقات WWF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها

کسب مقام سوم تیم ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، قضاوت داوران استان در لیگ دسته دو فوتبال و دعوت هندبالیست استان به اردوی تیم ملی از خبرهای مهم ورزشی خراسان جنوبی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، بانوان خراسان جنوبی در رشته ووشو منطقه‌ای و در رده سنی نوجوانان بخش ساندا در شهر زاهدان دهکده المپیک خانه ووشو که با شرکت پنج استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شد، موفق به کسب مقام سوم در این رقابت‌ها شدند.

یاسمن آهنی ووشو کار تیم بانوان استان در وزن 42کیلو‌گرم مقام دوم، ستایش هژبری در وزن 45کیلو‌گرم نفر دوم، هستی حاجی‌پور در وزن 52کیلو‌گرم نفر اول، زهرا یل در وزن 60کیلو‌گرم نفر سوم شدند.

در پایان این مسابقات تیم‌ها به ترتیب تیم‌های فارس با کسب 4 طلا، یک نقره و یک برنز، سیستان و بلوچستان با کسل یک طلا، 2 نقره و 3 برنز و تیم خراسان جنوبی با کسب یک طلا، 2 نقره و یک برنز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

قضاوت دیدار حساس این فصل از لیگ دسته دو فوتبال کشور به داوران خراسان جنوبی سپرده شد.

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی‌پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل 1402-1403 به شمار می‌آید، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 17:00 برگزار می‌شود. استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم شرکت کند.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که 25 مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که 16 تا 21 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

 

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان