Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:47:04 GMT

بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۲۷۵

بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !

وب سایت عربی کووورة در مطلبی مدعی شد که هلیو سوزا سرمربی تیم ملی بحرین با ترکیبی جدید و متفاوت، به دنبال غافلگیری ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین فردا و در دیداری حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم خواهند رفت که تیم بازنده تقریبا شانس صعود به دور اصلی را از دست می دهد و نتیجه مساوی نیز به کار دو تیم نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت عربستانی کووورة در مطلبی به دیدار حساس و فردای دو تیم پرداخته و نوشته است: پس از پیروزی پر گل تیم بحرین برابر کامبوج با نتیجه 8 بر صفر، هلیوا سوزا سرمربی پرتغالی فردا در مسابقه با ایران با یک آزمایش واقعی روبرو خواهد شد.


در این دیدار، سوزا به دلیل اهمیت مسابقات ممکن است از گزینه های مختلف در ترکیب تیمش استفاده کند که مهمترین آنها، ایجاد چندین تغییر نسبت به ترکیب اولیه در بازی با کامبوج است.


منابع موثق به کووورة اعلام کرده اند که سوزا در تقابل با ایران، با ترکیب متفاوتی وارد زمین می شود و تیم حریف را با نام های جدید و استفاده از بازیکنانی که در تقابل قبلی مقابل کامبوج بازی نکرده اند، شگفت زده خواهد کرد.


انتخاب های جدید سوزا به توانایی افراد با تجربه در این دیدار حساس بستگی خواهد داشت و پس از نیمکت نشینی چندین نام، آنها تا حد زیادی در دسترس خواهند بود تا عمدتا به مصاف ایران بروند.


مهمترین اسامی مدعی حضور در بازی با ایران، مهاجم تیم یعنی اسماعیل عبداللطیف به همراه ضیاء سعید، ولید الحیام، عبدالوهاب المالود و سیدرضا عیسی خواهند بود در حالی که دروازه بان تیم سید محمد جعفر ، هافبک های میانی مهدی حمیدان و کمیل الاسود از گزینه های حضور در بازی هستند ضمن اینکه چند بازیکن نیز شانس حضور در دیدار با ایران را دارا هستند از جمله مدافعان تیم سید مهدی باقر و احمد بوغمار.


شایان ذکر است که در اولین بازی بحرین برابر کامبوج این بازیکنان به میدان رفتند: محمد السید جعفر، أحمد میرزا، راشد الحوطی، أحمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الأسود، علی مدن، مهدی حمیدان و محمد الرمیحی.


دیدار تیم های ملی ایران و بحرین، فردا و از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم ملی بحرین در منامه برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ برای راهیابی به دور اصلی مقدماتی جام جهانی، محکوم به پیروزی هستند.

 

تیم ملی بحرین تیم ملی ایران بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین تیم ملی ایران بحرین ملی بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)