Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ اکبر فتوحی روزیکشنبه در جمع تعدادی از مردم مهریز در مسجد امام‌حسن(ع) این شهرستان افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایش خود معیارهای نامزد اصلح را بیان کردند که عمل به توصیه‌های معظم‌له حلال مشکلات است.

وی با بیان اینکه در بررسی صحبت‌ها و عملکرد گذشته نامزدهای ریاست‌جمهوری باید خیلی دقیق و جدی عمل کرد، ادامه داد: فردی باید در صدر قوه مجریه قرار گیرد که از میان هفت فرد موجود، اصلح و توانایی مسوولیت قوه مجریه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادگار رزمنده سابق هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: شرکت در اصل انتخابات به خاطر اهمیت موضوع و دشمنی‌های استکبارجهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل‌انگاری نسبت به آن پذیرفته نیست.

فتوحی بیان کرد: امنیت کشور و عمران و سعادت مردم در گرو برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری است و همه مردم باید بیش از گذشته نسبت به آن احساس تکلیف ملی و شرعی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان فقط دلسرد کردن مردم و جوانان با تحریم‌ها و گرانی‌ها و ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی است ولی باید آحاد جامعه در این صحنه مهم وارد شوند.              

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان برگزار می‌شود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراها، ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

همچنین  به گفته دبیر ستاد انتخابات استانداری یزد  هزار و ۹۱۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای، آرای مردم استان را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  جمع‌آوری می‌کند که این تعداد  نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۰۰ شعبه افزایش دارد و یکی از دلایل افزایش تعداد شعبه های رای برای حفظ سلامتی مردم  با توجه به شیوع ویروس کروناست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی افزود: از این تعداد، ۹۶۶ شعبه ویژه جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری است و ۹۵۳ شعبه هم برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شد و از مجموع شعبه های رای  هزار و ۲۶۸ مورد ثابت و سیار شهری است و ۶۵۱ شعبه ثابت و سیار روستایی هم برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.
مدیرکل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد همچنین اعلام کرد که حدود ۲۰ هزار نفر در کار برگزاری انتخابات پیش رو با ستاد یادشده همکاری دارند.

برچسب‌ها مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مهریز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور ریاست جمهوری اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا