Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در پنج روز آینده در  اغلب مناطق کشور جو پایدار، آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، گفت: تنها طی این مدت در برخی مناطق استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های اردبیل و ارتفاعات شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شاهد بارش های پراکنده و رعد و برق همراه با وزش باد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در ارتفاعات البرز، مرکزی، خراسان شمالی و شمال، خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: امشب و فردا در برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز و سمنان و بخش‌هایی از مرکز کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

گودرزی توضیح داد: از روز سه شنبه تا پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و در ۵ روز آینده در برخی مناطق جنوب غرب کشور شاهد وزش نسبتاً شدید باد خواهیم بود که در نقاط مستعد این مناطق سبب خیزش گرد و خاک  کاهش کیفیت هوا و دید افقی نیز خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین از امشب تا پایان هفته خلیج فارس و دریای عمان و ظهر یکشنبه تا آخر وقت روز دوشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهدبود.

گودرزی همچنین درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صبح صاف همراه با وزش باد و در بعد از ظهر شاهد  وزش باد شدید خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۳۶ درجه و کمترین آن ۲۴ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود، آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903343

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • هواشناسی اصفهان ۱۹ اردیبهشت؛ هشدار نارنجی بارش باران
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه