Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اینترنتی خود با عنوان جهاد و جهش گفت:

متاسفانه در ایام انتخابات به مسائلی مثل ورزش کمتر پرداخته شده است در حالیکه یکی از کارگروه‌هایی که ما به صورت جدی در آن کار کردیم، کارگروه ورزش و تربیت بدنی بود.

وی افزود:

محور‌هایی نظیر ورزش همگانی، ورزش پرورشی، ورزش حرفه‌ای و همچنین ورزش قهرمانی مورد بررسی قرار گرفته است و برنامه‌ای در این زمینه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی تاکید کرد:

ورزش همگانی بسیاری ضروری است؛ در سلامت جامعه فقط وزارت بهداشت وظیفه ندارد، یک وظیفه مهم به عهده وزارت ورزش و جوانان است که می‌بایست در همکاری با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها، زمینه همگانی کردن ورزش را فراهم کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:

ورزش پرورشی که پایه ورزش است باید پیش از دبستان آغاز بشود؛ یک خلاء جدی در کشور ما، عدم سرمایه‌گذاری بر روی ورزش پرورشی است که باید از چهار سالگی آغاز بشود.

جلیلی تصریح کرد:

برنامه ما در زمینه ورزش حرفه‌ای، به صورت جدی به رابطه ورزش با اقتصاد و صنایع مرتبط با ورزش می‌پردازد. چرا که اقتصاد ورزش یکی از بازوهای اقتصادی مهم در کشور های مختلف جهان است و ما در این عرصه از دیگران عقب هستیم.

وی گفت:

در زمینه ورزش قهرمانی نیز برخلاف وجود سرمایه‌های انسانی بالا، در وضعیت مطلوب قرار نداریم.این زمینه از ورزش در حقیقت نشان دادن یک قله برای انگیزه دادن به بدنه ورزشکاران کشور و ایجاد همبستگی ملی است که دارای مشکلات عدیده‌ای است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:

در کنار این موارد، سعی کردیم با یک نگاه عدالت محور به این مسائل بپردازیم. موضوع استعدادیابی ورزشی از جمله تکیه‌های ما در برنامه ورزش دولت سایه بود. توزیع عادلانه امکانات یکی از جنبه های این بخش است.

سعید جلیلی ادامه داد:

درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی به ویژه درباره پرسپولیس و استقلال برنامه‌ای تهیه شده است که کارشناسان ما در کارگروه ورزش آن را از طریق تلویزیون اینترنتی ارائه خواهند داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال اخبار استقلال استقلال پرسپولیس سعید جلیلی لیگ برتر ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی