Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:31:31 GMT

صداوسیما به شهرستان‌های استان تهران «بی توجه» است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۱۹۱

صداوسیما به شهرستان‌های استان تهران «بی توجه» است

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که شهرستان های استان تهران از جمعیت ۵ میلیون نفری برخوردار بوده و فعالیت‌های بسیاری در آن‌ها انجام می‌شود ولی صدا و سیما به شهرستان‌های استان توجهی نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه در حاشیه بازدید رئیس حوزه‌های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ، خاطر نشان کرد: شهرستانهای استان تهران، بازوی توانمند تهران در برگزاری بسیاری از مراسم و مناسبت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون در ۴۰ نقطه از شهرستان‌های استان تهران نمازجمعه اقامه می‌شود، در تمامی مناسبت‌ها راهپیمایی‌های با شکوه برپا می‌گردد و تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور حداکثری مردم اجرا می‌شود ولی صداوسیما به صورت کامل آن‌ها را منعکس نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: جمعیت ۵ میلیون نفری شهرستانهای استان از داشتن یک شبکه مستقل محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای این شهرستان‌ها به وجود می‌آورد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهرستان ورامین که به یک مطالبه جدی از سوی مردم تبدیل شده، با عزم و توان درست مدیریتی قابل حل خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: علیرغم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان دولتی، هنوز صنایع تکمیلی در بخش‌های مختلف راه اندازی نشده و حاصل دسترنج کشاورزان این منطقه با برند شهرهای دیگر کشور به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله اعرافی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان استان تهران شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان