Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار گودرزی از یادگاران دفاع مقدس و رزمنده جبهه مقاومت در مراسم وداع با پیکر سردار مجیدی سردار شهید مدافع حرم در مصلای اراک گفت: اگر امروز می‌خواهیم ادامه رونده راه شهدا، شهدای مدافع حرم و مکتب جبهه مقاومت باشیم باید در انتخابات نقش آفرینی کنیم وهمه توان را برای حضور حداکثری مردم پای کار بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گودرزی افزود: انتخابات یک رویداد بسیار مهم و حساس است که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم است و لذا همه باید نقش آفرینی کنیم.

او اضافه کرد: در گردنه تاریخی که رهبری فرمودند امروز انقلاب اسلامی همچون ستاره‌ای پر فروغ در منطقه می‌درخشد، اما در شرایط داخلی در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد نیاز به یک خلق حماسه داریم که بتوانیم پیروزی‌ها و درخشندگی‌های انقلاب اسلامی را در به درون الحاق کنیم و به تثبیت برسانیم.

رزمنده جبهه مقاومت بیان کرد: ولایت فقیه در طول این سال‌ها فرمودند که در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم که در این پیچ تاریخی انقلاب اسلامی همواره سربلند و سرافراز در منطقه و بین الملل می‌درخشد و موفق شد رژیم صهیونیستی کودک کش را که شعار نیل تا فرات را سر می‌داد به انزوا بکشاند و در درون خود دیوار کشیده و حتی توان تامین امنیت خود را هم نداشته باشد.

او ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی شاهد دو موج بزرگ بودیم و می‌دانیم که برای تحقق ظهور حضرت باید دو سپاه بزرگ تشکیل شود که سپاه سید خراسانی و سید یمانی است.

سردار گودرزی تاکید کرد: سپاه بدون تمرین، بدون سازمان، بدون آموزش و بدون فرماندهی ماندگار نخواهد بود و لذا ما برای تحقق ظهور واقعی و آماده سازی ظهور دو اقدام موثر انجام دادیم که یکی در زمان دفاع مقدس و یکی بعد از آن بود.

او بیان کرد: در زمان دفاع مقدس که، ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) ما را به آمادگی فراخواندند رزمندگان اسلام موفق شدند پیروزی را از آن خود کنند و در دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید موفق شدیم سپاه سید خراسانی را تشکیل دهیم که در موج دوم باید سپاه یمانی را آماده می‌کردیم.

رزمنده مدافع حرم گفت: دشمن در راستای توطئه علیه موج دوم تمام توان خود را پای کار آورد، ولی رزمندگان اسلام با تکیه بر امر ولایت فرزندان حضرت امام (ره) مرز‌ها را در نوردیدند و در قالب سپاه مقاومت جبهه مقاومت را تشکیل دادند.

او اظهار کرد: شهید سلیمانی به عنوان کم نظیرترین فرمانده جهان اسلام موفق شد با حضور در میدان سپاه عظیم جبهه مقاومت را تشکیل دهد و جبهه مقاومت به امر ولایت و سربازانی، چون شهید مجیدی‌ها و عبدالله زاده‌ها در این میدان درخشیدند و برای آماده سازی ظهور مولا تلاش کردند.

سردار گودرزی افزود: شهدای مدافع حرم با حرکت موثر و هزاران کیلومتر هجرت ازسرزمین خود زمینه ظهور را فراهم کردند و امروز تاثیرات جبهه عظیم ولایت به وضوح در جهان اسلام مشخص است و دشمنان را به اعتراف ناتوانایی علیه جبهه اسلام وا داشتند تا جایی که کارشناسان عربی اذعان میکنند ایران قلب خاورمیانه را تسخیر کرده و مانع بزرگی برای ماست.

او اضافه کرد: دشمنان به وضوح اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی به یک قدرت شکست ناپذیر تبدیل شده و با اقدامات جنگ سخت نمیتوان آن را از بین برد و لذا فروپاشی از درون را در دستور کار خود گذاشتند.

فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: هدف دشمنان در فرو پاشی از درون این بود که در درون مرز‌ها فروپاشی را انجام دهند که متاسفانه برخی از اقدامات مسئولین در راستای در این راستا بود که برخی از آن‌ها عکس امام و شهدا را جلوی خود گذاشته اند، اما برعکس خط امام و شهدا عمل می‌کنند که ولایت مطلقه فقیه به عنوان کشتیبان انقلاب اسلامی با هوشیاری خود توطئه‌ها را خنثی کردند.

او گفت: فرزندان امام خمینی (ره) تربیت شدگان مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند که با تاسی از حادثه عاشورا و با مجاهدت و دلاوری توطئه‌های دشمنان را در منطقه خنثی کرده اند که نمونه آن پیروزی در جنگ دوازده روزه بود.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های طلایی هستند که عمرشان محدود نیست و در محضر حضرت حق روزی میخورند و زندگانی هستند که همواره به زندگی انسان‌ها خیرو برکت می‌دهد ادامه داد: شهدا انسان‌هایی هستند که در عصر نتوانستن با مجاهدت و اهدای جان خویش بر دشمنان پیروز می‌شوند و اگر نتوانند پیروز شوند دشمن رامی شکنند.

او با بیان اینکه شهادت مرگی نیست که دشمن بتواند آن را تحمیل کند بلکه مرگ دلخواهی است که یک مجاهد با ایثار و گذشت و بصیرت آن را انتخاب میکند اظهار کرد: خداباوری و حرکت برای رضای خدا و شمشیر زدن در راه رضای الهی، ولایت پذیر و همواره گوش به فرمان، ولی بودن، دشمن شناس و اشداء علی الکفار و رحماء بینهم و بیداری نسبت به توطئه‌های دشمنان و منتطرین واقعی از جمله ویژگی‌های بارز شهدا است.

رزمنده جبهه مقاومت تصریح کرد: شهدا منتظرین واقعی هستند که با عمل و اقدام به موقع در راستای تحقق ظهور حضرت صاحب (عج) گام بر می‌دارند و یکی از ویژگی‌های بارز شهدا انتظار واقعی است که برای تحقق آن تلاش و مجاهدت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار مدافع حرم شهید مجیدی انقلاب اسلامی سردار گودرزی جبهه مقاومت مدافع حرم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان در اجتماع حامیان طرح نور فراجا که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد از همه کسانی که به سبب تکلیف دینی خود با حضورشان از عفاف و حجاب حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت: این مجلس در مکانی مقدس برگزار شد، شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام از جان خود گذشتند و این افتخاری است برای پلیس که در محضر شهدا به تکلیف الهی، قانونی و شرعی خود در همان راه شهدا عمل می‌کند.

فرمانده فراجا ادامه داد: قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) می‌رسد.

رادان مسئولان و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است. غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مومن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد. رضاشاه هم که گماشته غربی‌ها بود نتواست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، بگیرد.

رادان تصریح کرد: غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند. چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود، اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند. شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در گلستان شهدای اصفهان آرمیده‌اند نشان دهنده این است که مردم ایران در برابر نقشه‌های دشمن سرخم نمی‌کنند و مردم اصفهان مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که با غیرت و دینداری خود سال‌های سال پا به پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده فراجا گفت: مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود.

رادان ادامه داد: ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمین‌مان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهیدپرور باشند.

وی در بخشی از سخنان خود با طرح این پرسش‌ها که از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟! و در دانشگاه‌هایی که به دختران ستم دیده با بدترین وضعیت حمله‌ور می‌شوند چه خبر؟ گفت: دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا با تحریف واقعیت، مردم ایران را نسبت به دین ضعیف و سست عنصر کنند، ولی حماسه نهم دی‌ها همچنان در حال شکل گیری است و این نهضت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!