Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:16:00 GMT

های‌کُپیِ گل لمپارد به بارسا در عربستان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۳۱۴

مهاجم تیم ملی عربستان مقابل یمن گلی را به ثمر رساند که همه را به یاد گل معروف فرانک لمپارد انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، حذف چلسی در مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان اروپا 06-2005 توسط بارسلونا، تیمی که فاتح همان دوره شد به رقابت چند ساله این دو تیم در فوتبال اروپا شدت بخشیده بود و یک سال بعد این دو تیم مرحله گروهی با یکدیگر همگروه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت دو تیم یکی از زیباترین بازی های فصل بود؛ دیداری که با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

فرانک لمپارد، ستاره آن دوران تیم چلسی در دقیقه 55 گل دقیقه سوم دکو را به زیباترین شکل ممکن در نیوکمپ جبران کرد؛ روی یک پاس نه چندان جالب، لمپارد در داخل محوطه جریمه به سختی توپ را کنترل کرد و در حالی که از دروازه دور شده بود و روی خط عرضی زمین قرار داشت و احتمال می رفت که با یک ارسال توپ را به مهاجمانی که در دهانه دروازه حضور داشتند برساند، با یک ضربه ناگهانی از بسته ترین زاویه ممکن دروازه ویکتور والدز را باز کرد. این گل یکی از ماندگارترین گل های تاریخ باشگاه چلسی و لمپارد در لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از گذشت حدود 15 سال از آن گل به یادماندنی، مهاجم تیم ملی عربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا، مشابه آن را با جزئیات کامل به ثمر رساند. در این دیدار عربستان موفق شد با نتیجه سه بر صفر یمن را شکست داده و با 14 امتیاز به صدرنشینی خود در گروه چهارم تداوم ببخشد.

 

 فهد المولد، مهاجم 26 ساله تیم ملی فوتبال عربستان که محصول باشگاه الاتحاد است و سابقه حضور در لالیگا با پیراهن لوانته را نیز دارد، در دقیقه 17 بازی در شرایطی مشابه با شرایط لمپارد پیش از به ثمر رساندن آن گل، در نزدیکی خط عرضی زمین صاحب توپ شد و در حالی که دروازه بان سراسیمه یمن را مقابل خود می دید به نزدیک ترین شکل ممکن ضربه ستاره سابق چلسی را به توپ وارد کرد و توپ به نرمی از بالای سر او وارد دروازه شد.

 

 

 

 

 

 

عربستان تیم ملی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان تیم ملی عربستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان