Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:52:54 GMT

اسکوچیچ و تغییر در ساختار دفاعی تیم ملی؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۳۴۳

حضور بازیکنان متعدد و آماده در میانه خط دفاع تیم ملی باعث آسودگی خیال کادرفنی شده است.

به گزارش "ورزش سه" استفاده از زوج کنعانی‌زادگان-خلیل‌زاده در دیدار نخست دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ، با پاسخ خوبی برای کادرفنی تیم ملی همراه بود و به جز صحنه گل هنگ‌کنگی‌ها که ماحصل بدشانسی ملی‌پوشان ایرانی هم بود، خطر دیگری دروازه تیم ملی را تهدید نکرد که البته از حریف هم چنان انتظاری نمی‌رفت؛ اما در مقابل حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به خوبی در موقعیت‌سازی از زمین خودی توانستند موفق عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

دراگان اسکوچیچ برای تغییر در خط دفاعی تیم ملی دست بازی دارد؛ حضور بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی که هر دو لژیونر هستند و از اردوی تیم‌های باشگاهی‌شان به تیم ملی اضافه شدند، می‌تواند برای کادرفنی در سه مسابقه باقیمانده از جمله با مصاف با بحرین دردسر شیرینی ایجاد کند که به کدامیک از این مدافعان ملی‌پوش بازی بدهند.

 

 

پورعلی‌گنجی در مقابل هنگ‌کنگ به دلیل محرومیت حاضر نشد و به مجید حسینی هم فرصت بازی نرسید، اما با این‌حال احتمال دارد اسکوچیچ در بازی مقابل بحرین از حضور این دو مدافع استفاده کند؛ هر چند که با توجه به نمایش خوب زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده بعید به نظر می‌رسد در ترکیب اولیه تغییری ایجاد شود اما برای کنترل بازی این احتمال وجود دارد که اسکوچیچ در مقابل بحرین از پورعلی‌گنجی و حسینی در ترکیب تیم ملی رونمایی کند.

مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران پورعلی گنجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر