Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:17:06 GMT

انتقاد علی مطهری از سوالات اولین مناظره انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۴۳۱

انتقاد علی مطهری از سوالات اولین مناظره انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری، نماینده سابق مجلس، در توئیتی در واکنش به سوالات اولین مناظره انتخابات و نادیده گرفتن تحریم ها، اف‌ای تی اف و کرونا نوشت:   سوالات مناظره نامزد‌ها به گونه‌ای تنظیم شده بود که گویی تحریم‌ها و نپیوستن به اف‌ای تی اف و نیز همه گیری کرونا نقشی در وضع اقتصادی کشور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پاسخ‌های اکثر نامزد‌ها هم به گونه‌ای بود که گویی با شرایط موجود می‌خواهند شاخص‌های اقتصادی را به نقطه مطلوب برسانند، یعنی کاری نشدنی. نامزد‌ها باید دو گونه برنامه بدهند، یکی با فرض رفع تحریم‌ها و دیگری با شرایط موجود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علی مطهری مناظره انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان