Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، آوی هار ایون، رئیس سابق سازمان فضایی رژیم صهیونیستی در پی مصدومیت در آتش سوزی هتل محل اقامت خود در جریان درگیری‌های فلسطینی‌ها و صهیونیست ها‏ به هلاکت رسید.

بر این اساس، آوی هار ایوِن، ۸۴ ساله که از وی به عنوان یکی از دانشمندان رژیم اشغالگر صهیونیستی یاد می‌شد، به علت استنشاق دود و سوختگی قابل توجه در یک مرکز پزشکی در حیفا بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوِن پس از بیرون آمدن از ارتش، در سال ۱۹۸۲ مشغول به کار در بخش صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی شد و رئیس تیمی بود که مسئولیت توسعه «موشک انداز ماهواره‌ای شاویت» را بر عهده داشت. وی در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ مسئولیت آژانس فضایی رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت. از سال ۲۰۰۸ وی عضو تحقیق در مرکز مطالعات راهبردی بگین- سادات در سرزمین‌های اشغالی بود.

گفتنی است درگیری‌های فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست از هشتم مه با تشدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در بیت المقدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دانشمند صهیونیست رژیم صهیونیستی درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن مستقل صنعتگران و بازرگانان ترکیه «موسیاد» ترکیه درباره توقف تجارت ترکیه با رژیم اسرائیل گفت: ما با هیچ کشوری در منطقه خود به دنبال خصومت و درگیری نیستیم و نمی‌خواهیم در جغرافیای خود شاهد درگیری، خون و اشک باشیم.

اردوغان ادامه داد: عواقب این اقدام را با هماهنگی و مشورت با دنیای تجاری خود دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما در اینجا فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.

روز جمعه اردوغان اعلام کرد که ترکیه واردات و صادرات با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد