Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:47:10 GMT

واژگونی پژو در گلستان یک فوتی و ۳ مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۷۴۶

واژگونی پژو در گلستان یک فوتی و ۳ مصدوم بر جا گذاشت

حسین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت چهار و ۴۳ دقیقه صبح دوشنبه، واژگونی یک دستگاه خودروی پژو آردی در محور گرگان- کردکوی به هلال احمر گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی افزود: این سانحه چهار حادثه دیده داشت که بلافاصله دو تیم امدادی متشکل از چهار نفر به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: یکی از مصدومان در محل فوت کرد و سه مصدوم دیگر توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری اضافه کرد: کودک چهار ساله توسط آمبولانس هلال احمر و دو مصدوم دیگر توسط اورژانس انتقال داده شده و یک فوتی در صحنه هم تحویل نیروی انتظامی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی توضیح داد: انحراف پژو منجر به آتش گرفتن خودرو شده بود که توسط نیروهای آتش نشانی اطفاء حریق انجام شد.

کد خبر 5228734

منبع: مهر

کلیدواژه: کردکوی هلال احمر گلستان سانحه تصادف حسین باقری انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر قیام 15 خرداد کرمانشاه آمار کرونا اردبیل گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات سالروز رحلت امام هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور