Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین از ساعت ۲۱ امروز دوشنبه در شهر منامه به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا است.

روزنامه البلاد بحرین در گزارشی با اشاره به شرایط جدولی گروه C و تقابل بحرین و ایران نوشت: «مسابقه امروز برای تیم ملی ما به سرمربیگری سوزا پرتغالی خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده شدن در این بازی به معنای نصف شدن راه صعود مستقیم به مرحله بعد است با یک بازی ضعیف‌تر برای بحرین مقابل هنگ کنگ. بازیکنان ما باید برنده از زمین بیرون بیایند و به بالای جدول رده بندی بروند تا به این شکل فشار را روی عراق و ایران بگذارند که با یکدیگر بازی خواهند داشت.

بازی امروز بدون شک به سادگی دیدار بحرین با کامبوج نخواهد بود بلکه آزمون واقعی توانایی‌های "الاحمر" (لقب تیم بحرین) برای دستیابی به رویای صعود به جام جهانی است. امیدهای ورزش بحرین به توانایی بازیکنان ما برای تکرار پیروزی برابر ایران مثل بازی رفت زیاد است.»

کد خبر 5228735 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بحرین تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال هنگ کنگ تیم فوتبال پرسپولیس دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال بحرین مهدی طارمی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نخست خود در بازگشت از قائمشهر را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت ۷۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوت زنی داشتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۹‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه