Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:42:03 GMT

دختر شهیدسلیمانی: در ستاد رییسی نیستم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۴۷۸

دختر شهیدسلیمانی: در ستاد رییسی نیستم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، در پی انتشار مطلبی مبنی بر مسئولیت دختر شهید سردار سلیمانی در ستاد انتخاباتی آقای رییسی، زینب سلیمانی اعلام کرد: مسئولیت من در ستاد آقای رییسی کذب محض است و همانطور که قبلاً گفته‌ام خانواده سردار سلیمانی در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفداران کاندیداهای محترم تقاضا داریم از نام سردار شهید و خانواده ایشان سوءاستفاده نکرده و تقوا را رعایت نمایند.

 

پربیننده ترین جهرمی: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، وضع معیشت‌ مان خوب می‌ شود؟ پیام کوتاه همتی پس از مناظره برای جلب مشارکت اولین ویدئو از استودیو مناظره انتخاباتی نامزدها آیا منظور مقام معظم رهبری با اطلاعیه شورای نگهبان حاصل شد؟ رییسی: خانواده‌ ام اشک ریختند که وارد انتخابات نشو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

کد خبر 6096282 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی