Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری مهم و حساس امشب در منامه به مصاف بحرین می‌رود که تنها پیروزی در این دیدار است که می‌تواند این تیم را به صعود به عنوان تیم اول گروه سوم امیدوار نگه دارد.

این بازی در حالی برگزار می شو که دیدار دو تیم در مرحله رفت این مسابقات با یک پنالتی به سود بحرین خاتمه یافته بود و فاصله امتیازی دو تیم هم ۳ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در این دیدار حداقل تیم ملی ایران را از بحرین پیش می‌اندازد تا دیدار مستقیم با عراق تکلیف صعود را مشخص کند.

از بین بازیکنان فعلی تیم ملی ایران احسان حاج صفی و کریم انصاریفرددو بازیکنی هستند که سابقه گل زدن به بحرین را دارند و اگر به جز این دو هر کدام از بازیکنان دیگر تیم ملی موفق به گلزنی شوند، اولین گل ملی آنها به این تیم است.

حاج صفی که در دیدار نخست تیم ملی مقابل کامبوج فرصت بازی پیدا نکرد، در سال ۹۳ و در چارچوب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در دقیقه ۴۵ دیداری که در روز ۲۱ دی برگزار شد دروازه بحرین را باز کرد تا تیم ملی ایران با این گل و گل مسعود شجاعی که در دقیقه ۷۱ به ثمر رسید، بحرین را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد؛ که این آخرین پیروزی ایران مقابل بحرین است که از آن دقیقا ۲۳۴۷ روز می گذرد.

حاج صفی که ۶ سال ۵ ماه و ۷ روز قبل دروازه بحرین را در سن ۲۵ سالگی باز کرده بود، امروز در سن ۳۱ سالگی کاپیتان تیم ملی ایران است و اگر فرصت حضور در این دیدار را پیدا کند، تنها بازیکن تیم ملی کشورمان خواهد بود که تجربه گل زدن به حریف امشب را دارد.

کریم انصاریفرد هم که در دیدار برابر هنگ کنگ از ابتدا نیمکت نشین بود پس از حضور در زمین و بستن بازوبند کاپیتانی موفق شد یکی از گل های ایران را وارد دروازه حریف کند.

دیدار تیم‌های ایران و بحرین از ساعت ۲۱ امشب در منامه برگزار می‌شود.

کد خبر 5228866 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال هنگ کنگ لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران بحرین فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ.ا.ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ.ا.ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور