Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@13:16:53 GMT

گلاب آدینه به تئاتر شهر می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۶۹۲۳

گلاب آدینه به تئاتر شهر می‌آید

نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه با حضور نورا هاشمی پاییز در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی و بازنگری گلاب آدینه و تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد پاییز امسال به صحنه خواهد رفت.

این نمایش بر اساس فیلم «بانوی زیبای من» به کارگردانی جرج کیوکر و فیلمنامه‌ای از آلن جی لرنر با اقتباس از نمایشنامه «پیگمالیون» اثر جرج برنارد شاو به صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکنون حضور نورا هاشمی و کامبیز امینی به عنوان بازیگران اصلی این نمایش قطعی شده است و اسامی دیگر بازیگران به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

داستان این نمایش درباره استاد آواشناسی دانشگاهی است که با دوست زبان شناس خود شرط می‌بندد تا دختر گل فروش و عامی لندنی را تبدیل به بانویی متشخص کند تا در مهمانی‌های اشرافی بدرخشد.

تمرینات «بانوی محبوب من» از ۱۸ مرداد سال گذشته آغاز شده است. این نمایش با حضور ۶۰ هنرمند تئاتر و موسیقی در پاییز ۱۴۰۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گلاب آدینه سینما و تئاتر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود