Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهربا اشاره به اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فرد انقلابی، جهادی و متعهد است گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که باید به جامعه معرفی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست شورای راهبردی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر اهداف دشمنان را ناکام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های بیگانه و فضاهای مجازی قصد ناامید و دلسرد کردن مردم دارند بیان کرد: رسانه‌های معاند از مدت‌ها قبل برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند که باید مردم در برابر این اهداف هوشیار باشند.

وی حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب رئیس جمهور یک رسالت و مأموریت همگانی است و باید بدون توجه به برنامه دشمنان این رسالت را انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه امروز رسالت همه ما خارج از نگاه‌ها، خواسته‌ها و مطالبات، اتحاد و انسجام است تصریح کرد: اگر روزی اخلاص از ما گرفته شد و اهداف دشمنان را دنبال کرده‌ایم و همه چیز از دست می‌رود.

احمدی با اشاره به اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فرد انقلابی، جهادی و متعهد است گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که باید به جامعه معرفی شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری بیان کرد: در این مناظره شخصیت والا آیت‌الله رئیسی برای پست ریاست جمهوری بر همگان آشکار شد.

وی فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تکلیف شرعی و واجب دانست و تأکید کرد: انتخاب کاندیدای اصلح یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که این مهم در وجود آیت‌الله رئیسی مشهود است و باید این مهم در تبلیغات مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اظهار امیدواری برای انتخاب آیت‌الله رئیسی در پست ریاست قوه مجریه بیان کرد: مجلس انقلابی در کنار دولت توانمند می‌تواند جامعه را به آرامش برساند و مشکلات مردم در بخش‌های گوناگون را برطرف کند.

رئیس ‌ستاد رئیسی در استان بوشهر: ‌مردم به جبهه انقلاب امید بسته‌اند / رئیسی می‌تواند شرایط ‌را ‌سر و سامان دهددبیر ستاد انتخابات استان بوشهر: رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری مهمترین وظیفه اعضای شعب اخذ رأی استمردم استان بوشهر با حضور حداکثری در انتخابات تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور منسجم در انتخابات 28 خرداد برگ زرین دیگری بر  افتخارات می‌افزاید و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در عرصه حضور حداکثری در انتخابات و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی دارای کارنامه درخشانی هستند.

احمدی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ایران اسلامی است و مردم بار دیگر با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی ریاست جمهوری نماینده مردم حضور حداکثری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند

محمدصالح جوکار ،رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت‌اند و باید در دو حوزه قانونگذاری و نظارت به بهترین شکل عمل کنند. در واقع باید قوانینی وضع شود که مستقیما مشکلات و گرفتاری‌های مردم را رفع کند و در حوزه نظارت هم نمایندگان باید بر دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند که قوانین را به درستی اجرا کنند. برای مثال در حوزه اقتصاد لازم است که همه نمایندگان تمام انرژی‌شان را بر رفع مشکلات معیشتی بگذارند زیرا اکنون بزرگ‌ترین مشکل مردم اقتصاد است

وی افزود: از سوی دیگر نمایندگان باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند تا دولت در مسیر درستی حرکت کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نکته بعدی آن است که مجلس نباید تک‌بعدی باشد؛ به این معنا که نباید صرفا تمرکزش بر موضوعات فرهنگی یا سیاسی باشد و از اقتصاد غافل شود و البته بالعکس.

 جوکار اضافه کرد: در مجلس یازدهم محاسن زیادی وجود داشت که باید در مجلس دوازدهم این محاسن پررنگ‌تر و تقویت شود؛ از تخصص تا تعهد. نمایندگان ضمن اینکه باید تعهد کامل به نظام و مردم داشته باشند، باید اشراف کاملی به مسائل کلان کشور هم داشته باشند. نگاه مجلس دوازدهم باید کلان‌محور و راهبردی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از طرح‌های خوب در مجلس یازدهم مطرح شد اما به دلیل کمبود وقت به مجلس دوازدهم می‌رود که به هر حال نمایندگان بعدی باید آنها را به سرانجام برسانند. همچنین لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌هایی مانند اشتغال و مسائلی که به طور مستقیم به زندگی مردم مرتبط است، برداشته شود.

دیگر خبرها

  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است