Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهین‌باهر  شهردار تبریز در بازدید از  پارک ترافیک تبریز گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای تملک و ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پارک ترافیک هزینه شده است و این پارک نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی ایفا خواهد کرد.

او با بیان اینکه اجرای این پارک همچنین در حوزه توسعه فضای سبز تبریز و ارائه آموزش‌های شهروندی نقش مهمی ایفا می‌کند،گفت: این پارک محلی برای آموزش مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابرین پیاده و ارائه آموزش‌های مرتبط در این زمینه به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک باید از سنین کودکی آموزش داده شود، گفت: با هماهنگی پلیس راهور، مدارس و مهد‌های کودک تبریز تلاش می‌شود در این پارک آموزش‌های مربوطه به کودکان ارائه شود.

شهین باهر گفت: لازمه توسعه فرهنگی در یک شهر، توسعه زیرساخت‌های آن است که شهروندان در سنین مختلف با بهره‌گیری از آن زیرساخت‌ها با مفاهیم فرهنگ، حقوق و تکالیف شهروندی آشنا شوند و پارک ترافیک نیز در همین راستا احداث شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز پارک ترافیک پارک ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد