Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در ساوه؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی حضور پر شور جامعه کارگری در انتخابات ۲۸ خرداد در خانه کارگر ساوه اظهار کرد: با توجه به صدها واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان، حضور گسترده بخش صنعت، پاسخ دندان‌شکنی به دسیسه‌های یاوه‌گویان خواهد بود.

وی افزود: تلاش برای یادآوری دستاوردهای نظام، حمایت از آرمان‌های ملی و انقلابی و پشتیبانی از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با شرکت منسجم در انتخابات پیش رو امکان‌پذیر است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه نیز گفت: حضور پر شور و گسترده کارگران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

داود میرزایی با اشاره به این که ساوه بزرگترین شهر صنعتی کشور و بیشترین جمعیت کارگری را دارد، افزود: از این رو کارگران این خطه می توانند با حضور آگاهانه و بصیر خود ، بار دیگر حمایت خود از انقلاب و نظام را به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: امروزه کارگران با دغدغه های بسیاری مانند عدم امنیت شغلی، قراردادهای سفید امضا و کارفرمایان نیز با مشکلاتی مانند عدم تامین مواد اولیه، سرمایه در گردش و ... مواجه هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه بیان کرد: رفع موانع فرا رو با شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح ، متخصص و کارآمد است.

میرزایی گفت: قهر و کناره گیری از حضور در پای صندوق های رای به هیچ عنوان نمی تواند راهکار مطلوبی برای رفع مشکلات موجود باشد.

وی اضافه کرد: خانه کارگر به دنبال این است که فارغ از حمایت از کاندیدای خاص، شاهد حضور حداکثر جامعه ی کارگری در انتخابات باشد.

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حضور یکپارچه بازنشستگان در انتخابات نشان از غیرت ملی خواهد داشت‌.

علیرضا امیری افزود: این مهم می تواند سرنوشت جامعه ی کارگری را به بهترین نحو تغییر دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات جامعه دشمنان امام جمعه خانه کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند