Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این نامه آمده است: پیرو سخنان حضرتعالی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ ما علمای اهل سنت خراسان شمالی، جنابعالی را همچون پدری دلسوز برای خود می دانیم و این نوید را به حضرتعالی می دهیم که مردم غیور و ولایی ایران بویژه برادران و خواهران اهل سنت استان، اطاعت از اولی الامر را واجب دانسته و در این دوره از انتخابات نیز به پای صندوق های رای خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این بیانیه تاکید کردند: اهل سنت خراسان شمالی با مشارکت پرشور و حداکثری که مهمترین دستاورد آن ضمانت امنیت کشور است از عملیاتی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی جلوگیری خواهد کرد و همچون گذشته حماسه ای از اتحاد و انسجام ملی را خلق خواهند کرد.

در نامه علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی آمده است: ما امضاکنندگان نامه مزبور به اولی الاامر و رهبر عزیزمان، اعلام وفاداری کرده و تاکید می نماییم: «حضرت آقا، این را بدانید که مردم ایران به ویژه اهل سنت خراسان شمالی بیش از پیش مطیع رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی در تحقق وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب اسلامی بوده اند و هرگز در مسیر اهداف دشمنان نظام از جمله آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و دیگر جیره خوارانش حرکت ننموده و نخواهند کرد و بلکه با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، ضربه سنگینی به ابهت پوشالی دشمنان این میهن وارد خواهند کرد.»

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری همزمان با میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ترکمن مشارکت انتخاباتی اهل تسنن خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ترکمن مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ترکمن مشارکت انتخاباتی اهل تسنن خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهل سنت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی