Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات ۲۸ خرداد یکی از بااهمیت‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول‌خواه در سطح کشور باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان،به نقل از روابط عمومی سپاه استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در شکل‌گیری حکومت اسلامی اظهار داشت: اگر قیام امام خمینی (ره) و ندای آزادی خواهی ایشان و قیام عظیم مردمی ملت عزیز ایران در 15 خرداد و ادامه مسیر تا پیروزی انقلاب اسلامی نبود، امروز اثری از اسلام ناب محمدی (ص) در این ایران اسلامی شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نظام شاهنشاهی با حرکت خزنده و برنامه‌ریزی شده خود، به دنبال از بین بردن تمامی مظاهر اسلام از سطح جامعه ما بود و برنامه‌هایی مانند جشن‌های 2500 ساله در راستای همین هدف پلید اجرا و عملیاتی می‌شدند.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: قیام امام خمینی (ره) یک قیام الهی بود و الهی بودن این قیام باعث شد تا سکینه الهی در ایشان ساری و جاری باشد و این امر در وصیتنامه امام بزرگوار نیز جلوه داشت و فرمود من با قلبی آرام به دیدار معبود خود می‌روم؛ اگر بُعد الهی این قیام نبود این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: در زمان امام خمینی (ره) عده‌ای امام را دیدند ولی از ایشان فاصله گرفتند و از گردونه خارج شدند، امروز هم امام حاضر در وسط میدان ایستاده‌اند و وظیفه داریم که گرد او جمع شویم و رسالت خودمان را آن طور که شایسته است، ایفا کنیم. همانطور که در زمان امام راحل مطهری‌ها و مفتح‌ها بودند که پیام و کلام ایشان را در بدنه جامعه خواص و عوام تسری می‌دادند، امروز هم زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است و ما وظیفه داریم پیام و کلام مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه منتقل کنیم.

سردار ملک شاهکوهی اظهار داشت: امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و شاهد درماندگی استکبار در سطح منطقه و جهان هستیم. امروز استکبار جهانی از هر زمانی، خود را به نابودی نزدیکتر می‌بیند و با وجود هزینه‌های مادی و معنوی فراوان جهت استیلا بر منطقه و ایران، آنچه مشاهده می‌کند، قدرتمندی نظام اسلامی و افزایش نفوذ ایران در منطقه قدرت گرفتن گفتمان مقاومت است. جنگ 12 روزه اخیر فلسطینیان سرفراز نشان داد که در سرزمین‌های اشغالی نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجو ندارد و ما باید همچنان تا تحقق آنچه وعده داده شده در این مسیر نورانی با تمام توان گام برداریم.

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در اصفهان به میزبانی دفتر تسنیم برگزار می‌شودرئیس ستاد ‌رئیسی در استان اصفهان: "رئیسی" ‌نگاه عالمانه ‌به کشور دارد / مردم با مشارکت حداکثری پیروز انتخابات می‌شوندطبق نظر امام "دلسرد کردن مردم از انتخابات" گناه کبیره است

وی تصریح کرد: آینده انقلاب و این حرکت عظیم، در این برهه از تاریخ به انتخابات 28 خرداد گره خورده است. این انتخابات یکی از بااهمیت‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه در سطح کشور عزیزمان باشد.

فرمانده سپاه استان گلستان اظهار داشت: اگر حضور حداکثری رخ داد، در این صورت توطئه‌ها و دشمنی‌ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد. دشمن با استفاده از رسانه و ابزارهای جنگ نرم خود، شبهات فراوانی را در جامعه منتشر می‌کند و وظیفه ما این است که این شبهات را از سطح افکار عمومی پاک کنیم و مثل شب‌های عملیات، به قلب دشمن در میدان جنگ امروز، که همان جنگ اراده‌ها و جنگ فکرهاست، بتازیم.

وی تأکید کرد: اولویت نخست جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد و همه احاد جامعه باید در این عرصه ایفای نقش کنند و اثرگذار باشند.

انتهای پیام/582/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری فرمانده سپاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ امام خمینی در سال 1323 مطلبی را در دفترچه یادداشت های آقای وزیری مکتوب کرد که امروزه به عنوان قدیمی ترین متن مبارزاتی ایشان از آن یاد می شود و به نامه قیام لله مشهور است. در این مکتوبه که پس از تبعید رضا خان و در ابتدای سلطنت محمدرضا پهلوی نگارش شده است امام با مهیا دانستن شرایط برای قیام اسلامی از حق طلبان درخواست می کند که منافع شخصی را رها کنند و به فکر حرکت اصلاحی به منظور اعاده اسلام باشند.

یکی از نکات بسیار مهم این نامه امتزاج دقایق عارفانه و آیات قرآنی به منظور انعکاس وظیفه کنشگری عموم و خواص است. از آغاز که با استناد به آیه "قُلْ اِنَّما اَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لله مَثنی وَ فُرادی" کلام پی گرفته می شود و با حکایت مبارزات پیامبران ادامه پیدا می کند و درنهایت با استناد به آیه " وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً اِلَی الله ِ وَ‌‎ ‎‌رَسولِهِ ثُمَّ یُدرِکْهُ الْمَوتُ فَقَد وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی الله" سخن پایان می پذیرد.

 

 

 

 

 

30 سال پس از نگارش این متن توسط امام خمینی در تاریخ 1353/1/17 آیت‌الله سید علی خامنه‌ای نیز دست خطی را در این دفتر مرقوم می کنند که امروز برای نخستین بار توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر می شود.

آیت‌الله خامنه‌ای نیز در یادداشت خود با استناد به آیه " وَإِذْ أَخَذَ اللَّهُ مِیثَاقَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ لَتُبَیِّنُنَّهُ لِلنَّاسِ وَلَا تَکْتُمُونَهُ فَنَبَذُوهُ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ وَاشْتَرَوْا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا" از عدم کنشگری متولیان امور دینی و عموم امت اسلامی در قیام برای تحقق اسلام گله کرده و آمدن روزی را آرزو دارد که با کنار رفتن مکاتب مادی و سست پایه، اسلام به عنوان برنامه زندگی و بنیان اساسی نظام اجتماعی به کار گرفته شود.

 

 

متن کامل این نامه بدین شرح است:

«زیارت گنجینه گرانبهائی از کتاب و نوشته ی اسلامی که محصول کوششی ارجمند است بیننده را به یاد اقیانوس بیکران فرهنگ عمیق و غنی و عریق اسلام عزیز می افکند که در روزگار ترکتازی افکار و مکاتب و فرهنگهای سست و بی پایه ی بشری و در عهدی که پوشالی ترین بنیانهای فکری را در فکر و دل جهانیان مرتبت‌ها و پایگاه‌هاست همچنان و همچنان در عزلتخانه ی کتابها و کتابخانه ها زندانی است و در محوطه ئی بسی دور از زندگی و عمل پیروان اسلامی، تبعیدی. و متولیان و منادیان و مدعیانش را چیزی که کمتر به خاطر است و بیشتر در نسیان، رسالت و مسئولیت و تعهد خطیری است که قرآن و اسلام بدوش آنان نهاده که: و اذ اخذ الذین اوتو الکتاب لتبیننه للناس و لا تکتمونه .... به امید آن روز که امت عظیم اسلام، قرآن و اسلام را همچون برنامه ی زندگی و بنیان اساسی نظام اجتماعی به کار گیرند... به امید بیداری ها و درس گیری ها... به امید تجلی حماسه ی اسلام و تشیع در زادگاه و پرورشگاه اسلام و تشیع

در روز دوشنبه 12 ربیع الاول هزار سیصد و نود و چهار هجری قمری

در حضرت مؤسس عالیقدر کتابخانه ادوم الله برکات وجوده الشریف نگاشته آمد

53/1/17

سید علی خامنه‌ای »

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری