Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:43:40 GMT

برای انتخابات ۲۸ خرداد مانند شب های عملیات عمل کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۶۰۶۹

برای انتخابات ۲۸ خرداد مانند شب های عملیات عمل کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ملک فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق (ع) با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: اگر قیام امام و ندای آزادی خواهی ایشان نبود و قیام عظیم مردمی ملت ایران در ۱۵ خرداد و ادامه مسیر تا پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد، امروز اثری از اسلام ناب محمدی در این ایران اسلامی باقی نمانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: نظام شاهنشاهی با حرکت خزنده و برنامه ریزی شده خود، به دنبال از بین بردن تمامی مظاهر اسلام از سطح جامعه ما بود و برنامه هایی مانند جشن های ۲۵۰۰ ساله در راستای همین هدف پلید اجرا و عملیاتی می شدند.

وی اضافه کرد: قیام امام یک قیام الهی بود و الهی بودن این قیام باعث شده بود سکینه الهی در ایشان ساری و جاری باشد و این امر در وصیت نامه امام بزرگوار هم جلوه داشت و فرمود من با قلبی آرام به دیدار معبود خود می روم و اگر بعد الهی این قیام نبود این موفقیت ها و پیروزی ها محقق نمی شد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: در زمان امام (ره) عده ای وی را دیدند ولی از امام فاصله گرفتند و از گردونه خارج شدند، امروز هم امام حی در وسط میدان ایستاده اند و وظیفه داریم که گرد او جمع شویم و رسالت خودمان را آن طور که شایسته است ایفا کنیم.

وی توضیح داد: همان طور که در زمان امام راحل مطهری ها و مفتح ها بودند که پیام و کلام امام را در بدنه جامعه خواص و عوام تسری می داند، امروز هم زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است و ما وظیفه داریم پیام و کلام رهبر معظم انقلاب را به بدنه جامعه منتقل کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و شاهد درماندگی استکبار در سطح منطقه و جهان هستیم، امروز استکبار جهانی از هر زمانی، خود را به نابودی نزدیکتر می بیند و با وجود هزینه های مادی و معنوی فراوان جهت استیلا بر منطقه و ایران، آنچه مشاهده می کند، قدرتمندی نظام اسلامی و افزایش نفوذ ایران در منطقه قدرت گرفتن گفتمان مقاومت است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: جنگ ۱۲ روزه اخیر فلسطینیان سرفراز نشان داد که در سرزمین های اشغالی نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجود ندارد و ما باید همچنان تا تحقق آنچه وعده داده شده در این مسیر نورانی با تمام توان گام برداریم.

وی اضافه کرد: آینده انقلاب و این حرکت عظیم، ما در این برهه از تاریخ به انتخابات ۲۸ خرداد گره خورده است؛ این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه در سطح کشور باشد و اگر حضور حداکثری رخ دهد توطئه ها و دشمنی ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: دشمن با استفاده از رسانه و ابزارهای جنگ نرم خود، شبهات فراوانی را در جامعه منتشر می کند و وظیفه ما این است که این شبهات را از سطح افکار عمومی پاک کنیم و مثل شبهای عملیات، به قلب دشمن در میدان جنگ امروز، که همان جنگ اراده ها و جنگ فکرها است، بتازیم.

ملک شاهکوهی گفت: خانواده سپاه، شما یادگاران شهدای دفاع مقدس و بازماندگان آن دوران جهاد و حماسه، در این مقطع زمانی نقش اساسی و مهمی دارید. اولویت اول جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد و همه احاد جامعه و شما عزیزان و پیشکسوتان باید در این عرصه ایفای نقش کنید و اثرگذار باشید.

کد خبر 5228844

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی ملک شاهکویی سپاه نینوا گلستان انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات اردبیل عکس استانها سالروز رحلت امام فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است