Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@00:11:08 GMT

بدرفتاری یک قاضی با سرباز راهور تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۷۹۸۹

بدرفتاری یک قاضی با سرباز راهور تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی که راننده اتومبیل تندر ۹۰ به شماره پلاک ۳۳پ ۴۶۴ ایران ۴۴ ضمن سوءاستفاده خود را قاضی شعبه ۴۰ دیوان معرفی کرده است، اعلام می‌کند: بر اساس مستندات مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور، مالک اتومبیل مذکور که عکس موجود در سوابق با چهره راننده دارای تشابه است، فردی با هویت ع-زمانی فرزند محمدعلی بوده که سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی هم نیست به همین جهت علیه این فرد به اتهام غصب عنوان قضایی پرونده تشکیل و تحت تعقیب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعلامیه می‌افزاید که بررسی‌ها نشان می‌دهد کلیپ مذکور قدیمی بوده و اتومبیل موصوف در سال ۱۳۹۸ فک پلاک شده (بعد از سال ۹۸ پلاک فوق‌الذکر و موجود در کلیپ متعلق به این ماشین نیست) که متاسفانه برخی جریانات سیاسی در مقطع حساس انتخابات با اهداف تخریب قوه قضائیه و ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی در مردم مبادرت به انتشار آن کرده‌اند که انتشاردهنده اولیه فیلم نیز شناسایی شده است.

از روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که راننده یک خودرو در برخورد با مأموران پلیس راهور مدعی می‌شود قاضی است و کسی نمی‌تواند با او برخورد کند. همین امر نیز باعث هجمه‌هایی علیه قوه قضائیه شده است. این مساله از آنجا حساسیت‌برانگیز شده که چندی پیش نیز یک نماینده مجلس با یک سرباز پلیس راهور بدرفتاری کرد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

کد خبر 605859 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر قوه قضائیه حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر قوه قضائیه حوادث ایران پلیس راهور قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب