Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:19:23 GMT

در مجمع ایران کیش به ازای هر سهم 270 ریال سود تقسیم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۰۱۳

در مجمع ایران کیش به ازای هر سهم 270 ریال سود تقسیم شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزار و این شرکت برای هر سهم 270 ریال سود تقسیم کرد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت ایران کیش، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش منتهی به سال مالی اسفند 99 با حضور سهامداران سیزدهم خردادماه 1400 برگزار شد. با اشاره به مجوز افزایش سرمایه شرکت از 260 میلیارد تومان به 700 میلیارد تومان، بر اساس تصمیم سهامداران، این شرکت 57 درصد از سود خود را به مبلغ 270 ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجمع مقرر داشت مبلغ 7500000000 ریال (هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال) پاداش اعضای حقوقی هیأت مدیره به صورت ناخالص در وجه اعضای حقوقی هیأت مدیره پرداخت شود.

حق حضور اعضای هیأت مدیره مانند سال گذشته  به مبلغ 20.000.000 ریال (بیست  میلیون ریال) به ازای هر جلسه و حداکثر تا دو جلسه در ماه تعیین شد.

همچنین با اشاره به اینکه شرکت در سال گذشته در زمینه مسئولیت های اجتماعی ساخت مدرسه ای در لردگان را کلید زده است مصوب شد امسال نیز در ادامه همین راه ، مبلغ 1200.000.000ریال (یک میلیارد و دویست میلیون ریال) بودجه در سال مالی 1400برای حمایت از خط مشی مسئولیتهای اجتماعی و مدرسه سازی شرکت تخصیص یابد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع ایران کیش شرکت کارت اعتباری ایران کیش ایران کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس