Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:50:46 GMT

قدردانی از مردم‌داری مدیری که مثل برادرِ بزرگ‌تر بود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۴۰۳

قدردانی از مردم‌داری مدیری که مثل برادرِ بزرگ‌تر بود

به گزارش خبرنگار مهر، بردیا صدرنوری نوازنده، آهنگساز و مدیر جشنواره و جایزه موسیقی «نوای خرم» به مناسبت درگذشت علی مرادخانی مدیرعامل موزه موسیقی و معاون هنری سابق وزیر ارشاد دلنوشته ای را منتشر کرد.

در متن یادداشت بردیا صدرنوری آمده است:

به نام خالق هنر

از شمار دو چشم یک تن کم
وز شمار خرد هزاران بیش

یار همیشگی هنرمندان و مردِ مردم دارِ فرهنگ و هنر ایران، از میان ما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات بزرگترین ویژگی جناب علی مرادخانی گرانقدر که باور نبودنش بسیار برایم سخت است، چه در هنگامه مدیریتش در عرصه موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چه پس از کناره‌گیری خودخواسته یا اجباری از این سمت‌های گذرای دولتی و در دوره مدیریت موزه موسیقی، را می‌توان مردم داری و حکومت بر قلب هنرمندان بر شمرد. گشاده رویی و دل به دل هنرمندان پیر و جوان دادن، بزرگترین خصیصه وی بود.

وقتی در بدترین شرایط روحی و عصبی هم به وی مراجعه می‌شد پس از ملاقاتی چند دقیقه‌ای بر اثر رفتار بزرگ‌منشانه و همدلی‌اش، آرامش بر آدمی حکمفرما می‌شد که گویی اصلاً مسئله و دغدغه‌ای وجود نداشته است و چه بسیار اندک و انگشت شمارند اینگونه مدیران در عرصه مدیریت کشور.

تاسیس موزه موسیقی و تلاش‌های شبانه روزی برای حفظ و توسعه این نهاد ارزشمند آن‌هم در عصری که جان ناتوان و رنجور موسیقی آماج بزرگترین جفاها و کم لطفی هاست، از بزرگترین خدمات این مدیر دلسوز هنر کشور بود که امیدواریم پس از وی این سرمایه ارزشمند فرهنگ و هنر کشور به نابودی کشیده نشود.

علی مرادخانی ایفای نقش به عنوان یک برادر بزرگ‌تر را بسیار خوب می‌دانست و مشورت‌ها، راهنمایی‌ها و توصیه‌هایش بسیار راهگشا بود. ما هم در جشنواره موسیقی همایون خرّم و برگزاری نکوداشت‌های هنرمندان پیشکسوت بسیار از حمایت‌های معنوی و مشورتی ایشان بهره بردیم.

قطعاً نام و یاد علی مرادخانی همواره در یکی از ارزشمندترین نقاط جهان هستی که همان قلب هنرمندان است به یادگار خواهد ماند.

هرگز نمی‌رد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

روحش شاد یادش گرامی.

کد خبر 5229006 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بردیا صدرنوری علی مرادخانی یادداشت موسیقی ایرانی انتخابات 1400 برنامه تلویزیونی مسعود بهبهانی نیا فیلم سینمایی شبکه پنج سیما شبکه جام جم مناظره انتخاباتی علی مرادخانی تئاتر ایران امام خمینی ره جشنواره فیلم کن فیلم کوتاه درگذشت چهره ها حضور هنر ایران در جهان علی مرادخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس