Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ناصر الخلیفی اعلام کرد مسی بازیکن آزاد است و هر باشگاهی می تواند با او وارد مذاکره شود.
به گزارش آریا، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به زودی به پایان می رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. فعلا خبری از تمدید قرارداد مسی با بارسلونا نیست اما مذاکرات در جریان است. ناصر الخلیفی تایید کرد از انتقال مسی به پاری سن ژرمن استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه با اکیپ گفت:
اخیرا به لاپورتا هم گفتم مسی در پایان قراردادش است و سایر باشگاه ها می توانند با او مذاکره کنند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که همه بازیکنان بزرگ خواهان بازی در پاری سن ژرمن هستند و این موضوع شامل مسی نیز می شود. این ادعا نیست و شما باید به حرف من ایمان داشته باشید. البته خرید همه این بازیکن ها ممکن نیست چون ما همین حالا هم بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود داریم. فراموش نکنید مسی همیشه مسی است؛ بازیکنی شگفت انگیز.
فیرپلی مالی؟ این موضوع برای ما نیز محدودیت ایجاد کرده است. با توجه به بحران ویروس کرونا، پاری سن ژرمن نیز همچون سایر باشگاه ها پول زیادی از دست داده است. کل باشگاه های جهان طی چند ماه اخیر حدود 8 میلیارد یورو از دست داده اند. قوانین فیرپلی مالی باید تغییر کند و همه به این تغییر نیاز دارند. یوفا هم این موضوع را می داند و درحال کار کردن روی آن است.
ناصر الخلیفی در مورد کیلیان ام باپه و مائوریسیو پوچتینو، موضوعات مهمی را مطرح کرده است. به نقل از RMC Sport، چند وقتی است که پاری سن ژرمن و کیلیان ام باپه برای تمدید قراردادی که تا سال 2022 اعتبار دارد، در حال مذاکره هستند. اینکه دو طرف تا به این لحظه به توافقی دست پیدا نکرده اند، باعث شده تا شایعاتی مبنی بر خروج ستاره فرانسوی ایجاد شود. همچنین در مورد سرمربی پاری سن ژرمن، مائوریسیو پوچتینو نیز طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر درخواست جدایی و تمایلش برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید مطرح شد. ناصر الخیلفی، ریاست باشگاه پاری سن ژرمن در مورد این دو عنصر مهم پاریسی ها، مصاحبه ای انجام داده است:
ام باپه می ماند
شفاف می گویم: کیلیان در پاریس می ماند. ما هیچ وقت او را به فروش نمی رسانیم و او نیز هیچ وقت به صورت آزاد از تیم ما جدا نخواهد شد. هیچ وقت هم قرار نیست که جزئیات مذاکرات تمدید قرارداد را در رسانه ها اعلام کنم؛ تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اوضاع میان طرفین، در حال پیشرفت است. امیدوارم که ما به منافع مشترک برسیم. اینجا پاریس است، این کشور، کشور کیلیان است. ماموریت او این است که نه تنها یک فوتبالیست باشد، بلکه سطح لیگ، فوتبال فرانسه و فوتبال پایتخت را افزایش دهد. کیلیان خارق العاده است، چه به عنوان یک شخص و چه به عنوان یک ورزشکار. او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان جهان است و طی سال های آینده توپ طلا رامی برد، من 100٪ مطمئن هستم. او در این باشگاه تمام چیزهایی را که برای تمدید قرارداد لازم است، در اختیار دارد. کجا می تواند برود؟ کدام باشگاه ها در حال حاضر می توانند از نظر جاه طلبی و پروژه با پاری سن ژرمن رقابت کنند؟ ما نیز به عنوان مدیران باشگاه جاه طلب هستیم، اما خب قرار نیست که جذب بازیکن یا مربی باشگاه، منوط به تصمیمات کیلیان باشد. 
پوچتینو در اندیشه فصل آینده است
در پایان فصل من 2 جلسه با پوچتینو داشتم، هر کدام از آنها 2 الی 3 ساعت طول کشید. او هرگز دیدگاه و نگرشی برای خروج از باشگاه نداشت. دقیقا برعکس، فکر و ذهن مائوریسیو کاملا درگیر این موضوعات بود: باشگاه، ساختار تیم، سازماندهی و آنچه که برای فصل آینده نیاز دارد. او تقریبا هر روز با لئوناردو راجع به بازار نقل و انتقالات، بازیکنان و ... صحبت می کند. این شایعاتی که در مورد خروج او عنوان می شوند،  واقعا مرا ناراحت می کنند. انتشار چنین اخباری واقعا مناسب و درخور نیست. مائوریسیو از ژانویه در پاریس حضور دارد و هنوز 2 سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. او سرمربی ماست. برخی افراد سعی می کنند با استفاده از نام پوچتینو و ام باپه برای ما ایجاد مزاحمت کنند اما ما با هم هستیم هیچ کس نمی تواند ما را با اینطور مسائل از هم جدا کند. 













منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا ناصر الخلیفی مسی تمدید قرارداد ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند

داوران ایتالیایی وظیفه قضاوت جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را به عهده خواهند داشت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت با برتری ۰-۱ زنبورها خاتمه یافت.

با اعلام یوفا، دنیله اورساتوی ایتالیایی به عنوان داور وسط، این جدال را سوت خواهد زد. ماسیمیلیانو ایراتی دستیار ویدیویی اورساتو در اتاق VAR خواهد بود و داویده ماسا، دیگر داور سرشناس ایتالیایی نیز به عنوان داور چهارم در لب خط حضور خواهد داشت. چیرو کاربونه و الساندرو جیالاتینی کمک‌داورهای اول و دوم جدال پی اس جی و دورتموند خواهند بود.

تیم داوری جدال پاری سن ژرمن و دورتموند سوابق دنیله اورساتو در فصل جاری لیگ قهرمانان آیندهوون ۲-۲ سویا؛ دور گروهی ستاره سرخ ۱-۲ لایپزیش؛ دور گروهی بارسلونا ۲-۱ پورتو؛ دور گروهی کپنهاگن ۱-۰ گالاتاسارای؛ دور گروهی دورتموند ۲-۰ آیندهوون؛ یک هشتم نهایی منچسترسیتی ۴-۵ رئال مادرید (ضربات پنالتی)؛ یک چهارم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید