Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام کریم اسدی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برای تامین اعتبار مورد نیاز این رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی خلخال اعلام آمادگی کرده و این همایش پس از نزدیک به ۲ سال تاخیر در برگزاری به علت شیوع کرونا ،با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با این ویروس در روز بیستم تیرماه امسال برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: با وجود تعیین زمان برگزاری این همایش ، اجرای این برنامه و این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی بستگی به اعلام نظر ستادقرارگاه زیستی  مقابله با کرونا داشته و در صورت موافقت این ستاد با برگزاری آن ،همایش بزرگداشت روحانیون مبارز منطقه در محلی روباز و با توجه به شرایط جوی و همچنین مطابق با پروتکل‌های بهداشتی با حضور میهمانانی از مناطق مختلف کشورمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مسئولان دست‌اندرکار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را با مشکل جدی مواجه کرده ، گفت: در حالی که پیش از این شورای فرهنگ عمومی خلخال برای برگزاری همایش‌های علمی ،فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی با هدف برگزاری یک همایش در سال در جهت تقویت فرهنگی جامعه برنامه‌ریزی کرده ، اجرای این همایش‌ها مطابق با برنامه‌های پیش‌بینی شده پیش نرفته است.

وی اظهارکرد: زمانی موافق اجرای برنامه‌های فرهنگی و همایش‌های مهم فرهنگی و مذهبی هستیم که برگزاری این گونه برنامه‌های حضوری مشکلی برای سلامت جامعه ایجاد نکند.

وی با اشاره به آثار بسیار مثبت فرهنگی برگزاری نخستین همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر خلخال در سال ۹۷ از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: با توجه به نقش برجسته علما و روحانیون مبارز برگزاری چنین همایش‌هایی زمینه آشنایی نسل جوان با نحوه مبارزات روحانیون این منطقه با رژیم طاغوت در دوران قبل از پیروزی انقلاب را فراهم خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال بیان کرد: تاریخ علمی و ادبی این منطقه یک ظرفیت فرهنگی ‌و مذهبی بزرگ و مهم برای استان اردبیل است که باید به نحو احسن از این ظرفیت برای تقویت فرهنگ مذهبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام اسدی با تاکید بر مطالعه آثار علمی و فاخر علمای خلخال گفت: این شهرستان از دیرباز جایگاه علما و روحانیون مبارز و بزرگی بوده که در دامن این دیار تربیت یافته و در طول عمر خود در خدمت اسلام و مسلمانان در مناطق مختلف بوده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در تدوین برنامه‌های پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی افزود: انتظار از اعضای این شورای ادامه فعالیت کمیته‌های زیرمجموعه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ،تدوین برنامه‌های توسعه گردشگری و فرهنگی ، تلاش برای حفظ میراث ماندگار فرهنگی منطقه ،تقویت کانون خانواده و زمینه‌سازی برای حل ریشه‌ای مشکل اشتغال و آسیب‌های جدی طلاق و اعتیاد در جامعه است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی خلخال استان اردبیل شورای فرهنگ عمومی خلخال استان اردبیل شورای فرهنگ عمومی خلخال روحانیون مبارز فرهنگی و مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است