Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:46:55 GMT

دولت آینده باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۹۳۶۸

دولت آینده باید اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی در نشست امروز شورای اسلامی شهر با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) بیان داشت: امیدواریم همه ما توفیق داشته باشیم پیروان خوبی برای آن حضرت و همه ائمه معصومین (ع) باشیم.

وی در ادامه به موضوع انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری توجه داد و گفت: نقش رئیس جمهور به عنوان دومین شخص عالی و بالاترین مقام اجرایی کشور و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان های محلی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم سپس به توصیه ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت بیداری و هوشیاری مردم اشاره و اظهار کرد: مردم ما موقعیت شناس هستند و قطعا به موقع انجام وظیفه می کنند و تکلیف خود را اداء خواهند کرد.

وی با تااکید بر این که مشارکت مردم در انتخابات بیش از هر چیز  اهمیت دارد خاطر نشان کرد: اگرچه تمام سعی و تلاش دشمنان در مأیوس کردن مردم و دور کردن آنان از پای صندوق های رأی بوده، اما  انتظار است که مردم تکلیف خود را در این برهه از زمان و شرایط حساس انجام دهند و مشارکت گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

جلالی با تأکید بر مشکلات فعلی مردم در ابعاد مختلف اذعان کرد: دولت آینده باید تلاش بیشتری برای رفع این مشکلات انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم اضافه کرد: کار برای دولت آینده سخت خواهد بود، چراکه باید امید و اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند، بویژه آن که این اعتماد عمومی به دلیل برخی اقدامات غیرمعقول و عدم استفاده از همه ظرفیت ها خدشه دار شده است.

وی افزود: بنابراین دولت آینده باید پیگیری ها و کارهای مهمی برای تحقق بازگشت امید و اعتماد به جامعه انجام دهد که شاید یکی از مهم ترین این اقدامات، تحول در نظام اداری باشد، به گونه ای که نظام اداری بتواند تمام قد در اجرای قانون تلاش کند و به مردم پاسخگو باشد.

جلالی سپس به اهمیت تحقق تحول اقتصادی در دولت آینده و در ابعاد مختلف توجه داد و گفت: ملت شریف ایران به خوبی می داند که باید بر عملکرد دولت و شوراها و نمایندگان خود در پُست های گوناگون نظارت داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد رهنمودهای مقام معظم رهبری و بزرگان سبب ایجاد فضایی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود تا مردم علیرغم همه سختی ها و تنگناها در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم اعتماد جامعه مقام معظم رهبری دولت آینده اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«حسین نوش‌آبادی» از حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

* در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم به لیست رأی ندادند و اغلب انتخابات بر اساس شناخت فردی بوده است.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

بنده در مجلس آینده از تمام ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی و تجارب مدیریتی در جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه خود استفاده خواهم کرد.

بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، جبهه مؤمن انقلاب را جهت خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت منطقه، بیش از گذشته تقویت خواهم کرد.

* اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

حضور در کمیسیون‌هایی که بیش از پیش بتوانم، مشکلات مردم به ویژه حوزه انتخابیه را حل کنم، که با توجه به شعار سال و شعارهای سال‌های اخیر بایستی اقتصادی و ایجاد زمینه برای افزایش بیش از پیش مردم باشد.

* مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

ترافیک، آلودگی هوا، اشتغال زایی و ایجاد زمینه برای افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و کمبود سرانه‌ها از مهمترین چالش‌ها در استان تهران است، اما مشکلات معیشتی برای مردم در سراسر کشور عمومیت دارد.

کد خبر 6082868

دیگر خبرها

  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند