Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای دستور فرمانده محترم ناجا مبنی بر تحویل هرچه سریعتر خودرو‌های توقیفی به مردم و به جهت جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اتباط با جرئیات این خبر افزود: براساس این دستورالعمل مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به پلیس +۱۰ و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت و تسلیم مرجع خواهان کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به الزامی بودن مدارک مورد نیاز جهت ترخیص اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر حضور مالک و متصرف قانونی و کارت ملی معتبر، ارائه مدارک خودرو شامل سند مالکیت (برگ سبز)، کارت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی می‌باشد.

او در خصوص سایر امتیازات در نظر گرفته شده برای صاحبان خودرو‌های رسوبی مطرح کرد: خودرو‌هایی که فاقد بیمه نامه شخص و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی برعدم استفاده تا زمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث و یا معرفی فرد دارنده گواهینامه، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خوداقدام کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم