Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قوی بیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهسازی مسکن روستایی استان اصفهان در قالب یک طرح ویژه همزمان با دیگر مناطق کشور با هدف بهبود، تعمیر و ایمن‌سازی مسکن‌های روستایی انجام گرفت.

وی جمع اعتبار تخصیص یافته به طرح یاد شده را حدود یک هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از این رقم حدود ۷۶۷ میلیارد تومان تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین بهسازی مسکن روستایی در سال‌های مورد اشاره مربوط به سال ۹۵ با هفت هزار و ۴۳۷ مورد بود و پس از آن سال ۹۸ و ۹۳ بیشترین تعداد را به خود اختصاص داد.

قوی بیان با اشاره به اهمیت ساماندهی، بازسازی و بهسازی منازل روستایی تصریح کرد: این امر نقش شایانی در بهبود زندگی و کاهش خطرات ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تداوم طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اظهارداشت: تخصیص اعتبارات کافی و تسهیلات بانکی مورد نیاز به متقاضیان امری ضروری است تا بر این اساس بتوان ایمن سازی و نوسازی منازل روستایی را با شتاب بیشتری پیش برد.

استان اصفهان دارای بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا و آبادی با جمعیت نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر است و نزدیک به ۹۰۰ روستای این بیش از ۲۰ خانوار دارد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نخستین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و خدماتی از جمله بسترسازی تامین مسکن قشرهای کم درآمد جامعه، ساماندهی، بازسازی و بهسازی سکونتگاه‌های مناطق خسارت دیده روستایی، اجرای طرح‌های هادی روستایی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، صدور اسناد مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت و اسناد و اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی را به قشرهای کم درآمد جامعه ارائه کرده است.

برچسب‌ها توسعه ایران بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی اصفهان کارآمدی دولت پروندهٔ خبری گذر دولت از گردنه های تحریم و فشار اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی توسعه ایران بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی اصفهان کارآمدی دولت مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی