Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح فتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح استان ٣٢٠ کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شده است که برای تکمیل این پروژه‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: با کارهای خوبی که در چند سال گذشته در راستای ساخت بزرگراه و ارتقای مسیرهای اصلی استان به چهار خطه انجام شده و هم‌اکنون در استان کردستان ۳۳۲ کیلومتر بزرگراه زیر بار ترافیک رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: برای بهبود وضعیت و شاخص‌های برخورداری از بزرگراه در صورت تامین اعتبار، ۴۰ کیلومتر راه بصورت چهار خطه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی یادآور شد: آنچه امروز در استان کردستان با حمایت‌های مدیران در سطح کشوری و استانی انجام می‌شود ارتقای راه‌های فرعی به اصلی و بهبود شاخص‌ها در این حوزه و همچنین ارتقای راه‌های اصلی به چهار خطه و بزرگراه است.

فتحی افزود: برای رسیدن به این مهم طرح‌های متعدد راهسازی در جای جای استان در حال اجرا است که می‌توان به پروژه‌های سنندج – مریوان، بیجار–دیواندره، بیجار–زنجان، احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد، سقز- مریوان، سقز- بانه، کامیاران– سروآباد و کرمانشاه به میاندوآب اشاره کرد.

طول شبکه راه‌های استان حدود هشت هزار کیلومتر است که این میزان شامل حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

کردستان با ۲۸ هزار کیلومتر مربع در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس قرار گرفته و یکی از مناطق سردسیر کشور است.


 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بهسازی راه ها سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بهسازی راه ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان بهسازی راه ها سنندج کیلومتر راه چهار خطه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان