Web Analytics Made Easy - Statcounter

خصوصاً در دوران کرونا که بازار ممکن است تعطیل باشد و یا خطر ابتلا افراد را تهدید کند، گشت و گذار در بازار به گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی شیرآلات تبدیل شده است. بله! امروزه دیگر مجبور نیستید برای خرید شیرآلات حتما به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید. در این مقاله علاوه بر معرفی بورس های فیزیکی شیرآلات به معرفی بورس های اینترنتی مانند موتورهای جستجوی کالا و سایت تولید کننده ای پرداخته ایم که محصولات خود را به طور مستقیم و به صورت اینترنتی به مصرف کننده نهایی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

آیا قیمت شیرآلات در فروشگاه های اینترنتی و مغازه ها متفاوت است؟

بیشتر شرکت های تولیدکننده شیرآلات بهداشتی دارای لیست قیمت مرجع هستند که این لیست قیمت معمولاً در وبسایت رسمی آن ها وجود دارد. پس حتماً پیش از خرید از هر فروشگاه اینترنتی یا مغازه ای، قیمت شیرآلات را در وب سایت برند مورد نظر خود بررسی کنید تا محصولی را بالاتر از قیمت مصوب خریداری نکنید. به دلیل فضای رقابتی در فروش شیرآلات معمولاً درصد کمی از این قیمت ها به عنوان تخفیف از مبلغ نهایی کسر می شود. با توجه به حمل رایگان بسیاری از فروشگاه های اینترنتی ممکن است این گزینه به صرفه تر باشد. در حالی که هنگام خرید حضوری دست شما برای چانه زدن بازتر است! دیگر این انتخاب شماست که خرید خود را از کجا انجام دهید.

بورس‌ شیرآلات

مراجعه به بورس شیرآلات یکی از رایج ترین روش های خرید و انتخاب شیرآلات است. در بورس ها، انواع شیرآلات از شیرآلات ارزان تا شیرآلات لوکس وجود دارد. علاوه بر این لوازم سرویس حمام و دستشویی و حتی تجهیزات آشپزخانه را می توانید در بورس ها پیدا کنید. نمایندگی های بسیاری از برندهای شناخته شده نیز در بورس شیرآلات بهداشتی، انواع مدل، رنگ و طرح های برندهای مختلف را ارائه می دهند. مراجعه به بورس برای از نزدیک دیدن شیرآلات مورد نظر و مقایسه آن ها می تواند راهکار مناسبی باشد. اصلی ترین بورس های شیرآلات بهداشتی در تهران، بازار و خیابان های شیراز و بنی هاشم هستند که در ادامه خلاصه ای در مورد آنها آورده شده است.

خیابان شیراز

خیابان شیراز به عنوان لوکس ترین بورس شیرآلات بهداشتی شناخته می شود. شیرآلات بهداشتی ارائه شده در فروشگاه های خیابان شیراز معمولاْ مدل های لوکس برندها هستند و قیمت بالاتری دارند. البته که محصولات با قیمت مناسب و اقتصادی تر نیز در این بورس عرضه می شوند. 

خیابان بنی هاشم

یکی دیگر از بورس های لوازم ساختمانی که می‌توانید لوازم بهداشتی مورد نیاز خود را نیز از آن خریداری کنید بورس خیابان بنی هاشم است که از جمله قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بورس ها در زمینه خرید و فروش لوازم ساختمانی و بهداشتی در شهر تهران به شمار می‌رود. انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی در این بورس ارائه می شود.

فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات

یکی از امکانات رو به گسترش در زمینه خرید لوازم ساختمانی مانند شیرآلات، فروشگاه های اینترنتی است. بعضی از این فروشگاه ها وب سایت رسمی تولید کننده شیرآلات بهداشتی است و برخی فروشگاه های اینترنتی واسطه مانند دیجی کالا که با تامین شیرآلات از نمایندگان و یا تولیدکنندگان، این محصولات را به فروش می رسانند. معتبرترین روش خرید از وب سایت رسمی تولیدکننده است چرا که بابت گارانتی و اصل بودن شیرآلات مورد نظر خود شک نخواهید داشت. حتی اگر با خرید از سایت رسمی تولیدکننده تخفیف کمتری روی محصول شامل حال شما شود، حمل رایگان این موضوع را جبران خواهد کرد. در صورتی که قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی واسطه را دارید حتماً از اعتبار آن ها اطمینان حاصل کنید.

دیجی کالا

یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی که می‌توانید از طریق آن به خرید شیرآلات مورد نظر خود اقدام کنید، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. در هنگام خرید از این فروشگاه، می‌توانید پیش از خرید، محصول مورد نظر خود و ویژگی های فنی آن را بررسی کنید و با نظرات کاربران در مورد آن آشنا شوید. همانطور که حتما می دانید این فروشگاه برای خریدهای بالاتر از مبلغ مشخصی امکان حمل رایگان در نظر گرفته است. همچنین در صورت تمایل می توانید با شرایط خاصی کالا را مرجوع نمایید.

فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان

شیرآلات کاویان یکی قدیمی ترین طراحان و تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی است که تاکنون چندین بار به عنوان منتخب مسابقه طراحی صنعتی ایران برگزیده شده است. این شرکت در سال ۸۶ اقدام به فروش محصولات خود به صورت مونتاژ شده کرد و پیش از آن به فروش قطعات شیرآلات بهداشتی به سایر تولیدکنندگان می پرداخت.  شیرآلات کاویان اولین تولیدکننده شیرآلات بهداشتی است که برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان امکان خرید آنلاین شیرآلات از سایت رسمی خود را فراهم آورده است. با ورود به فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان می توانید مدل های متنوع شیرآلات، مشخصات فنی و داستان طراحی و تولید هر محصول را بخوانید و یا به کمک فیلتر های تعیین شده محصول مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید. علاوه بر برخورداری از امکان حمل رایگان، تا ۸ روز می توانید محصول مورد نظر خود را به هر دلیلی (پس از بررسی تیم فنی) به این شرکت مرجوع نمایید.

موتورهای جستجوی لوازم ساختمانی

برخی موتورهای جستجو نیز مانند ترب و ایمالز نقش جالبی در ساده کردن فرایند خرید مصرف کنندگان دارند و فروشندگان یک محصول را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه می کنند. البته که قیمت شیرآلات در این موتورهای جستجو بهترین عامل مقایسه نیست چرا که مواردی مانند هزینه حمل در این مقایسه در نظر گرفته نشده است. فروشگاه های اینترنتی می توانند با پرداخت مبلغ معینی محصولات خود را در این موتورهای جستجو نمایش دهند. به همین دلیل، علاوه بر حضور تعداد قابل توجهی از محصولات در این موتورهای جستجو، ممکن است تمام محصولات بازار را در آن ها پیدا نکنید.

جمع بندی

در زمان خرید شیرآلات، مهم ترین نکته جمع آوری اطلاعات کافی در مورد محصولات متنوع است و برای این کار می توانید از انواع راهنمای خرید شیرآلات نیز کمک بگیرید. این اطلاعات و مواردی مانند قیمت شیرآلات را می توانید از یک و یا چند منبع متفاوت به دست آورید. بورس شیرآلات، فروشگاه های اینترنتی و موتورهای جستجو از مهمترین منابع به دست آوردن اطلاعات هستند. البته که نظر دوستان و آشنایان در مورد تجربه استفاده از محصولی خاص می تواند خیال شما را راحت کند. وب سایت رسمی تولید کنندگان شیرآلات،  با فراهم آوردن امکان خرید شیرآلات به صورت مستقیم از تولید کننده، اصل بودن و گارانتی محصول را تضمین می کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: فروشگاه های اینترنتی شیر بازار کیفیت فروشگاه های اینترنتی فروشگاه اینترنتی شیرآلات بهداشتی سایت رسمی تولید موتورهای جستجو لوازم ساختمانی قیمت شیرآلات خرید شیرآلات مورد نظر خود فروشگاه ها حمل رایگان بورس ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

چرا لوازم یدکی چانگان cs35 را از آکویدک خریداری کنیم؟

فروشگاه آکویدک مشهد به عنوان بهترین فروشگاه قطعات یدکی خودروهای چینی تلاش کرده که نیازهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که فروشگاه ما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌ کنند.

امکان خرید آنلاین و حضوری

علاوه بر اینکه امکان خرید لوازم یدکی چانگان cs35 در مشهد به صورت حضوری وجود دارد، در هر نقطه‌ ای از کشور می‌ توانید تقاضای خود را به صورت اینترنتی برای خرید قطعه مورد نظر ارائه دهید.

خرید قطعات اصلی با بهترین قیمت

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

ارسال در سریع‌ ترین زمان

پس از تکمیل فرآیند خرید لوازم یدکی چانگان سی اس 35، در سریع‌ ترین زمان ما قطعه خریداری شده را ارسال خواهیم کرد.

تضمین کیفیت و اصالت کالا

گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات خودروی چانگان cs35 از جمله خدماتی به شمار می‌ رود که ما در فروشگاه آکویدک خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. هنگامی که قطعه مورد نظر را خریداری کنید، در صورت بروز هرگونه ایراد ما خود را موظف به تعویض قطعه یا پس گرفتن آن می‌ دانیم.

تنوع محصولات

کیفیت قطعات و اصل بودن

آسانی سفارش

پاسخگویی ۲۴ ساعته

خرید عمده و بدون واسطه

مشاوره رایگان برای خرید قطعات یدکی

استعلام و پیگیری قطعات کمیاب

مشخصات کلی و عمومی خودروی چانگان:

خودروی چانگان cs35 از جمله خودروهایی به شمار می رود که توانسته است در بازار چین نظر خریداران را به خود جلب کند. با توجه به استقبال بالای خریداران از این خودرو در نقاط مختلف جهان مسئولان شرکت سایپا نیز تصمیم به عقد قرارداد با این برند گرفته و کراس اوور کامپکت را در اختیار علاقه مندان به خودروهای چینی کشورمان قرار داده است. با توجه به تحریم‌ هایی که علیه صنعت خودروسازی ایران وضع شد، عرضه این خودرو از حدود ۴ سال قبل در کشورمان نیز متوقف گردید. به همین علت خودروهای کارکرده چانگان cs35 را در بازار مشاهده می‌ کنیم. از جمله مشخصات چانگان سی اس 35 می‌ توان به بهره‌ مندی از یک طراحی ساده و هماهنگ اشاره نمود. طراح به خوبی توانسته از عنصر سادگی کمک گرفته و یک خودروی کراس اوور کامپکت را روانه بازار نماید. در داخل کابین این خودرو نیز ترکیب المان‌ های قدرتی و شاخصه‌ های فانتزی به گونه‌ ای است که نظر تمام سلایق را می‌ تواند جلب بکند. از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ اشاره کرد. یک خودرو با حجم 1. 6.لیتر که می‌ تواند در بهترین حالت ۱۱۳ اسب بخار را تولید نماید. علاوه بر این میزان گشتاور تولید شده توسط این خودرو نیز ۱۶۰ نیوتن متر است. شاید در نگاه اول تصور کنید که این قدرت چندان زیاد نیست. با این حال وزن نسبتا سبک خودرو سبب می‌ شود که عملکردی عالی از موتور آن دریافت کنید. یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته بر روی این خودرو قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 749449

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی