Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همه باهم می آییم برای ایرانی سربلند هنرمندان مشهور استان کرمان هم پای کارآمدند تا مردم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور دعوت کنند.

این بار با زهرا استاد ناروئی گوینده، مجری مطرح صداوسیما مرکز کرمان به گفت و گو نشسته ایم تا از انتخاب برای ما بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان سوال اول یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید و توضیح دهید چه شد که به عرصه هنر وارد شدید؟

سلام به مخاطبان رسانه باشگاه خبرنگاران جوان  ،من زهرا استاد ناروئی هستم. بیش از ۲۳ سال است که در حوزه گویندگی و اجرای برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و اجرای همایش ها‌و همین طور در زمینه نویسندگی، صداپیشگی و تهیه کنندگی فعالیت می‌کنم.کارم را تقریبا از نوجوانی شروع کردم. در مدرسه برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌کردم و توسط یکی از معلمان بزرگوارم‌معرفی شدم‌برای تست صدا و بلافاصله پذیرفته شدم و کارم را شروع کردم.

 اولین کار هنریتان چه بود و کی از رسانه ملی پخش شد؟

 اولین‌کارم گویندگی اخبار و اطلاعیه‌های نیمروزی بود که به صورت زنده اجرا کردم‌و پخش شد. همان اولین روز‌های ورودم به صدا و سیمای مرکز کرمان گویندگی خبر رو آغاز کردم‌و بعد هم برنامه‌های رادیویی حضور یافتم.

 فکر می‌کنید شما به عنوان یک هنرمند، اصلی‌ترین وظیفه تان در مهمترین رخداد پیش رو چیست؟

 ممنون که بنده را هنرمند خطاب می‌کنید. در مقایسه با هنرمندان شاخص در زمینه‌های مختلف من کاری شایسته‌ این عنوان شاید انجام‌نداده باشم. اما رخداد پیش رو من با توجه به شغل و مسئولیتی که دارم تلاش می‌کنم از طریق نویسندگی و گویندگی برنامه‌های رسانه در این زمینه اطلاع رسانی کنم و مطالبی هم مستقیم یا غیر مستقیم و در قالب‌های هنری جذاب عنوان کنم.

 به نظر شما چرا مردم باید به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند و این حضور چقدر می‌تواند کشور را در برابر تهدیدات آینده مصون نگه دارد؟

 بدون شک حضور مردم‌در انتخابات تعیین‌کننده است. کشور ما در تمام‌سال‌های گذشته هم به واسطه‌ همین حضور و مشارکت مردم در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها ایستاده و امسال مشارکت مردمی بیشتر از همیشه برای دشمنان ایران و انقلاب پیام دارد. پیام‌حضور مردم احساس مسئولیت آن‌ها نسبت به آینده و عشقشان به سربلندی خاک و مردمانشان است.

 بی تفاوتی نسبت به تعیین سرنوشت و سیاست زدگی مردم چه خطری را برای جامعه به دنبال خواهد داشت؟

واقعیت این است که عده‌ای از مردم به دلایل مختلف دچار بی تفاوتی سیاسی شده اند. مسائل سیاسی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و حتی پیامد‌های روانی ناشی از سختی‌ها و بیماری کرونا. دلیل این‌مشکلات هم نبود مدیریت قوی و تبعیض در بعضی موارد بوده است که بخشی از آن به واسطه‌ ناکارآمدی مسئولان حوزه‌های مختلف روی داده است بنابراین با انتخاب درست و شایسته و با تحقیق و بررسی می شود به بهبود این شرایط کمک و از هم‌گسیختگی فرهنگی و اجتماعی جامعه جلوگیری کرد.

 مردم باید برای داشتن انتخابی اصلح چه نکاتی را مدنظر قرار دهند؟

بسیاری از مردم ما دیگر خیلی خوب می‌دانند که برای پیشرفت و آبادانی شهر‌ها باید نیرو‌های متعهد و متخصص و آشنا به وظایف شورا‌ها را انتخاب کنند و برای تحقق پیشرفت ، عدالت و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه هم کاندیدای توانمند، کارآمد، شجاع و صادق را انتخاب کنند. الان خوشبختانه رسانه با برگزاری مناظره‌ها فرصتی را فراهم کرده است تا مردم بتوانند کاندیدا‌ها را بهتر بشناسند و از برنامه هاشان باخبر شوند. مردم با شناخت و آگاهی، با تحقیق و مطالعه می‌توانند فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 به عنوان هنرمندی که سال‌ها از طریق میکروفن‌رادیو و قاب دوربین با مخاطب ارتباط گرفتید و به عشق آن‌ها سختی‌های کار را تحمل کردید، امروز چه سخنی با آن‌ها دارید؟

 بله واقعا من در تمام سال‌های خدمتگزاری در رسانه به عشق مردم سختی‌های کار رو تحمل کردم و بابت همه‌ مهربانی و لطف مردم سپاسگزارم. کوشیدم در هر برنامه‌ای صدای مردم باشم و انعکلس دهنده‌ صحبت‌ها و درد دلهاشان؛ و از صمیم قلب آرزو و دعا می‌کنم مسئولان دلسوز و کارآمد که دغدغه‌ حل مسائل مردم‌و کشور را دارند روز به روز بیشتر شوند؛ و به این‌مردم‌عزیز عرض می‌کنم وطن ما، زادگاه ما و خانه‌ ما است. عشق ما است. اگر سقف خانه‌ای نم کشیده باشد، اگر دیوارش به هر دلیلی ترک بردارد، اگه در و دیوارش آسیبی ببیند، درستش می‌کنیم، می‌سازیم‌و آبادش می‌کنیم. خرابش نمی‌کنیم. الان هم‌ وظیفه همه ما همین است. حضور و مشارکت برای ساختن و آبادانی بیشتر، اگر رای ندهیم صدایی هم‌نداریم. حق انتقاد و اعتراض به مسائل را نداریم. نمی‌توانیم‌مطالبه گر باشیم. به نسل‌های بعد حق انتخاب را یاد نمی‌دهیم. پس برای ایران ۲۸ خرداد به صحنه بیاییم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان ایرانی مجری تلویزیون مجری زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست