Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، منوچهر متکی با اشاره به مصوبات جلسه هیات عالی شورای وحدت که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: در این جلسه پس از جمع‌بندی، لیست شورای شهر تهران نهایی شد و اسامی آن تا فردا اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی شورای وحدت افزود: همچنین‌ در مورد نامزد میان‌دوره ای مجلس شورای اسلامی از شهر تهران مذاکراتی شد که فرد تعیین شده به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه شهر تهران قم مازندران گچساران ری کبودرآهنگ انتخابات ۱۴۰۰ تفرش شمیرانات اسلامشهر میانه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه شهر تهران مجلس شورای اسلامی آستانه اشرفیه شهر تهران قم مازندران گچساران ری کبودرآهنگ انتخابات ۱۴۰۰ تفرش شمیرانات اسلامشهر میانه مجلس شورای اسلامی شورای وحدت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد