Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه بصیرت افزایی «سرنوشت» در خراسان جنوبی از راه اندازی این قرارگاه با هدف دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد با مشارکت دانشجویان و طلاب در استان خبرداد.

«حسن یاوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: متاسفانه هر دوره از انتخابات شاهد جنگ رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستیم که این دوره به دلیل شرایط پیش آمده و مشکلات اقتصادی مردم، هیاهوی رسانه های بیگانه بیشتر شده و تلاش دارند تا مردم را از صندوق های رای جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جمعی از دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی در راستای بصیرت افزایی در جامعه، قرارگاهی را تحت عنوان قرارگاه «سرنوشت» تشکیل دادند، گفت: این قرارگاه 13 خرداد ماه جاری با حضور حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری دبیرقرارگاه سیره شهدا به صورت رسمی افتتاح شد.

 

این فعال دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی قرارگاه سرنوشت، ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی در بین مردم است، اظهارداشت: دانشجویان و طلاب قرارگاه سرنوشت تلاش دارند تا با رفتن به میان مردم و برگزاری تریبون آزاد، گعده و گفتگوی چهره به چهره ضمن پاسخگویی به شبهات، مردم را نسبت به لزوم حضور آنها در پای صندوق های رای آگاه کنند.

 

یاوری با بیان اینکه مردم باید انتخابات را یک فرصت مهم برای تعیین سرنوشت چهار ساله خود در کشور بدانند و در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند، افزود: قهر کردن با صندوق رای نمی تواند مشکلات را حل کند.

 

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه تاکنون چند برنامه را در نقاط مختلف شهر بیرجند از جمله پارک توحید و همچنین در شهرستان درمیان با حضور و استقبال خوب برادران اهل سنت برگزار کرده است، افزود: تریبون آزاد شهر اسدیه با حضور علما و مردم شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد و بیشتر عزیزان بر مشارکت و اهمیت حضور خود در پای صندوق های رای تاکید کردند.

 

دبیر قرارگاه بصیرت افزایی «سرنوشت» در خراسان جنوبی با بیان اینکه این قرارگاه لزوما با هدف افزایش مشارکت در انتخابات راه اندازی شده است و قرار نیست از هیچ کاندیدایی حمایت شود، گفت: هدف قرارگاه تنها افزایش حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

 

یاوری با اشاره به اینکه کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تلاش کنند تا در مناظرات به ارائه برنامه های خود بپردازند، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید برای مردم توضیح دهند که قرار است چگونه با تورم افسارگسیخته و فساد در کشور مبارزه کنند.

 

وی این را هم گفت که قرارگاه سرنوشت بعد از انتخابات نیز با هدف مطالبه خواسته ها و مشکلات مردم فعال خواهد بود.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه سرنوشت مشارکت مردم انتخابات ریاست جمهوری خراسان جنوبی صندوق های رای بصیرت افزایی خراسان جنوبی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در این مناظره‌ها ۲ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.

 آینه دار افزود : هر مناظره شامل ۳ بخش محور‌های کلی، سئوالات کارشناسان و سئوالات مردمی است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه مناظره‌ها همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات به روی آنتن خواهد رفت گفت:۴۴ نفراز عوامل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی کارضبط مناظرات را برعهده دارند.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت درحوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است