Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرآیند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1400 از خردادماه آغاز شده است.

 به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، برنامه سنجش سال تحصیلی جاری از خردادماه برای تمام نوآموزانی که در سال تحصیلی 1401-1400 وارد پایه اول خواهند شد و همچنین جامانده‌های سنجش سال تحصیلی گذشته، اجرا و ادامه فعالیت پایگاه منوط به نوبت‌دهی بر اساس دستورالعمل و رعایت حداقل تعداد تست شونده می‌باشد که با پیشنهاد کتبی ستاد هماهنگی سنجش استان و تأیید شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سنجش فعالیت پایگاه، خاتمه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، زمان اجرای سنجش نوآموزان پیش‌دبستان بر اساس مصوبات ستاد سنجش استان و تأیید شورای سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی سنجش خواهد بود.

مدارک لازم برای انجام سنجش، اصل شناسنامه دانش‌آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل‌شده، یک قطعه عکس ۳* ۴و پرداخت مبلغ 5۰۰هزار ریال است.

در این گزارش آمده است؛ مراجعه نوآموز به دبستان محل ثبت‌نام و دریافت نوبت پایگاه سنجش، مراجعه به پایگاه سنجش و انجام ارزیابی‌های غربالگری اولیه و تکمیل بخش مربوط به غربالگری و ارجاع تخصصی در صورت نیاز، از جمله مراحل سنجش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیش دبستانی سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی