Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از هشدارهای حماس در خصوص برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی،خبرنگار خبرگزاری اسرائیلی «والا» گزارش کرد که پلیس رژیم صهیونیستی در پی افزایش نگرانی‌های امنیتی، این راهپیمایی در قدس اشغالی را لغو کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این خصوص گزارش کرد که سازماندهندگان راهپیمایی پرچم در قدس امروز (دوشنبه) اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند برگزاری این مراسم را که قرار بود روز پنجشنبه هفته جاری (20 خردادماه) برگزار شود، لغو کنند زیرا پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که به واسطه نگرانی‌های امنیتی، اجازه عبور از بخش مسلمان‌نشین قدس را به برگزارکنندگان راهپیمایی نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس رژیم صهیونیستی در حالی چنین راهپیمایی را لغو کرد که پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شامگاه دیروز (یکشنبه - شش ژوئن) اعلام کردند، فرماندهی پلیس این رژیم با «راهپیمایی پرچم‌» شهرک‌نشینان صهیونیست در شهر قدس اشغالی در روز پنج‌شنبه آینده موافقت کرده است.

به دنبال انتشار این خبر، «بزالل یوئل اسموتریچ» رئیس حزب راست‌گرای افراطی موسوم به «صهیونیسم مذهبی» واکنش تندی نشان داد و گفت: لغو راهپیمایی پرچم در قدس تسلیم شدن در برابر تروریسم و تهدیدهای جنبش حماس است».

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اوایل هفته در پی نگرانی از آغاز جنگ دیگری با نوار غزه، خواستار لغو مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی به دلایل امنیتی شده بود.

بعد از جلسه‌ای که با مقام‌های ارشد نظامی و پلیس، دادستان کل و دیگر مسئولان امنیتی این رژیم داشت، توصیه کرد که راهپیمایی پرچم در هفته جاری برگزار نشود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از شعله‌ور شدن آتش جنگی مجدد با گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه هراس دارد، از تمام مقام‌های حاضر در این جلسه خواستار در هفته جاری - که مصادف با تشکیل کابینه جدید نیز هست - مسئولانه رفتار کرده و از اقدامات تنش‌زا اجتناب کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی در حالی برگزاری این راهپیمایی را لغو کرده است که پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم‌ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت کرد. (جزئیات بیشتر)

رژیم صهیونیستی هر ساله در حول و حوش  روز جهانی قدس صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیست تندرو را گردهم آورده  و  راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن‌های مسجدالاقصی می‌رسد و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» اجرا می‌کند و از این طریق خواستار بیرون راندن فلسطینی‌ها از قدس می‌شود.

امسال با توجه به تحصن فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی در هفته منتهی به روز قدس و به دنبال آن پاسخ مقاومت غزه به تجاوز رژیم صهیونیستی در قدس موجب شده بود که صهیونیست‌ها نتوانند این راهپیمایی را برگزار کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم قدس اشغالی لغو رژیم صهیونیستی پلیس رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان اعلام کرد شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی حزب الله اعلام کرد که در واکنش به کشتار حنین، شهرک «مارگلیوت» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین اعلام کرد که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره در ساختمانی که در آن مستقر بودند، هدف گرفته شدند.

رسانه‌های نظامی در مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده‌اند که تا کنون ۱۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق طی ۲۰۰ روز انجام شده است.

پیشتر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

کد خبر 6087108

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی