Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت دو هفته، هنوز کمیته انضباطی رای خود را در مورد اتفاقات پیش از بازی پرسپولیس و ذوب آهن در اصفهان اعلام نکرده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که بازی پرسپولیس و ذوب آهن روز ۳ خرداد برگزار شد و اتوبوس پرسپولیس با حمله شدید برخی طرفداران فوتبال مواجه شد اما هنوز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از گذشت دو هفتهT حکمی در مورد اتفاقات پیش از این بازی صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس پیگیر صدور حکم پرتاب نارنجک به اتوبوس این تیم در اصفهان است.

جالب این که تا به امروز و در مراجعه هایی که نماینده باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال داشته، جواب درستی از سوی کمیته انضباطی و استیناف دریافت نکرده و هر دو کمیته رسیدگی به  این پرونده را در حوزه اختیارات دیگری دانسته و هنوز مشخص نیست کدام کمیته فدراسیون فوتبال، باید به این پرونده رسیدگی کند.

آخرین اخبار دریافتی حاکی از آن است خاطیان شناسایی شده و جالب این که با قید وثیقه آزاد شده اند اما هنوز نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام نکرده آنها طرفدار چه تیمی بودند.

معاون نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام کرده ۲ خاطی بازداشتی در اظهارات شان خاطر نشان کرده اند انگیزه خاصی نداشته اند. او همچنین از پرتاب ترقه به اتوبوس پرسپولیس یاد کرده نه نارنجک.

باشگاه سپاهان نیز یک روز بعد از این فاجعه با نیروی انتظامی، تفاهم نامه ای را امضا کرد. در همین زمینه طی چند روز اخیر مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای پرسپولیس، به صراحت به صادر نشدن حکم این اتفاق اعتراض کرده اند. از این رو باید دید سرانجام این پرونده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها