Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "عبدالله مدیری‌نیا" روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، ۲۴ هزار ماسک و یکهزار بطری ۳۰۰ سی‌سی مواد ضدعفونی در مدت مذکور، از دیگر اقدامات این ناحیه بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج الغدیر در ۷۰ روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ نسبت به بازسازی و مرمت ۶ مدرسه و سه منزل مسکونی (متعلق به خانوار نیازمند) نیز اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیری‌نیا خاطرنشان کرد: واریز ۵ میلیون تومان وجه نقد به منظور بازسازی مناطق زلزله زده سی‌سخت از جمله دیگر اقدامات این مدت بود که توسط کمک‌های مردمی تامین شد.

به گفته وی، حدود یکهزار خانواده نیازمند در مناطق مذکور تحت پوشش حمایت‌های ناحیه مقاومت بسیج الغدیر هستند.

به گزارش ایرنا، این ناحیه دارای ۶ حوزه (۳ حوزه برادران و ۳ حوزه خواهران) و ۷۸ پایگاه (۴۰ پایگاه برادران و ۳۸ پایگاه خواهران)، بخش‌های لواسانات و رودبار قصران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان دارای ۲۰ روستا و جمعیتی بیش از ۳۰ هزار نفر، و رودبار قصران به مرکزیت فشم دارای دو شهر و ۱۵ روستا با جمعیتی بیش از ۱۷ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارند.

برچسب‌ها لواسانات رودبار قصران ماسک سی سخت سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات رودبار قصران ماسک لواسانات رودبار قصران ماسک سی سخت سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی