Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ثبت دو مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۰۲ نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۱۴ بیمار جدید شامل ۷ بستری و ۷ سرپایی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۸ مورد از بیرجند، ۲ مورد از قاین، ۱ مورد از درمیان، ۳ مورد از نهبندان بوده اند و از سایر شهرستان‌ها هم مورد جدیدی گزارش نشده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۶۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۳ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته ۴۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۳۷ بیمار شامل ۸ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۳۰۸ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۵۹ هزار و ۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۲۸۳ بیمار شد.  
مهدی زاده گفت: با فوت دو نفر دیگر بر اثر کرونا در استان مجموع فوتی‌های کرونا در استان به ۹۰۲ نفر رسید.


وی افزود: در ادامه روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته در مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۵۹۱ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۵ هزار و ۲۶ نفر رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی از نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات حوزه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد و گفت: ۲۸۷ شعبه أخذ رأی در این دوره فعال خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات 11 اسفند پارسال که مربوط به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود، در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت‌های شورای نگهبان افزود: در این انتخابات نیز شورای نگهبان حضور فعال دارد و با تخلفات برخورد می‌شود تا سلامت انتخابات حفظ شود. در مرحله اول انتخابات تخلفاتی گزارش شد که نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین بود و عمدتا در حوزه تبلیغات بوده است و برخی از گزارشات نیز در دیگر حوزه‌ها ثبت شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی بیان کرد: صحت انتخابات استان در اولین مرحله از اعلام صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابات کشور اعلام شد.

یعقوبی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده است گفت: طبق قانون اگر نامزد‌ها نتوانستند یک پنجم کل آرا را کسب کنند به اندازه 2 برابر کرسی مجلس، نامزد‌های دارای بیشترین رأی به دور دوم راه پیدا می‌کنند، اما در انتخابات میان دوره‌ای مجلس و همچنین در مرحله دوم انتخابات، کسب یک پنجم آرا مطرح نیست و فردی که بیشترین رأی را کسب کند، به مجلس راه می‌یابد. 287 شعبه أخذ رأی در دومین مرحله از انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال خواهند بود که 188 شعبه مربوط به بیرجند، 56 شعبه مربوط به درمیان و در خوسف 43 شعبه فعال خواهند بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: شبکه نظارت بر انتخابات در کشور مردمی است و افراد آموزش دیده هستند و افراد می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دفاتر شورای نگهبان در شهرستان‌ها اقدام کنند. ممکن است برخی از ناظرین مرحله اول نتوانند در مرحله دوم حضور پیدا کنند که امر تغییر و جابجایی صورت می‌گیرد و آموزش اغلب افراد در انتخابات 11 اسفند انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد واجدین شرایط رأی‌دهی استان در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف هستند، گفت: 990 نفر در شبکه نظارت بر انتخابات حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی عنوان کرد: شرط اصلی رأی دادن داشتن 18 سال تمام است که افراد متولد 21 اردیبهشت سال 1385 به قبل می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند؛ همچنین افرادی که در دور قبل در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف شرکت کرده‌اند و افرادی که در دور قبل رأی نداده‌اند نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، اما سایر افراد نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

یعقوبی اظهار داشت: اطلاعات رأی دهندگان در دستگاه‌های احراز هویت ثبت است و با مدارکی چون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت نظام وظیفه می‌توان رأی داد. در این مرحله، دستگاه‌های احراز هویت دارای ماژول اثر انگشت نیز فعال خواهند بود و به احتمال زیاد، انطباق کدملی با اثر انگشت نیز انجام خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی دومین استان دارای بیشترین مشارکت در انتخابات 11 اسفند بوده است، گفت: باید با همکاری مردم و حامیان نامزدها، رعایت قانون صورت بگیرد تا انتخابات سالمی داشته باشیم. با توجه به شناختی که از نامزد‌ها وجود دارد، انتظار می‌رود تخلفات حداقلی باشد و به صفر برسد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی