Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور جدید ثبت‌نام واحدهای طرح ملی مسکن از روز چهارشنبه هفته جاری ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود که در مجموع تا پایان دولت دوزادهم حدود ۲.۶ درصد واحدهای این طرح افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت نام مجدد طرح مسکن ملی قرار بود از امروز ۱۷ خردادماه آغاز شود؛ اما محمود محمودزاده معاون معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگویی با رادیو اعلام کرد: ظرفیت جدید برای طرح مسکن ملی در ۲۴۰ شهر ایجاد شده و نام نویسی دوباره از ۱۹ خردادماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، تاکنون سه مرحله ثبت نام از متقاضاین مسکن ملی انجام شد و این چهارمین مرحله نام‌نویسی است که از روز ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.   پیش از این حدود ۱.۶میلیون نفر در سه مرحله قبلی ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند؛ با این حال آمار افرادی که تا ۱۵ فروردین ماه پول واریز کرده‌اند ۱۵۰ هزار و ۳۳۸ هزار نفر است؛ البته تسهیلات مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.     زمین احداث مسکن ملی در ۲۳۰ شهر تامین شده و براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور آغاز شده است.   محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفته بود: در ماه جاری (خرداد ۱۴۰۰) در مجموع بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر در کشور افتتاح می‌شود؛ همچنین در برنامه است ۴۱ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد و تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به افتتاح برسند.   بر اساس اعلام محمودزاده معاون تا پایان عمردولت دوازدهم ۴۱ هزار واحد مسکن مهر و طرح ملی مسکن افتتاح شود؛ همچنین با توجه به اظهارات قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تا پایان دولت ۳۸ هزار مسکن مهر افتتاح خواهد شد.   به عبارت دیگر تا اوایل مردادماه امسال در مجموع حدود ۱۴ هزار واحد ( با احتساب ۱۱ هزار واحد آبان‌ماه سال ۹۹) افتتاح می‌شود، یعنی ۲.۶ درصد کل واحدهای در دست ساخت طرح ملی مسکن که مسئولان وزارت راه و شهرسازی آنرا ۵۳۰ هزار واحد اعلام کرده‌‌اند.   با توجه به اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی دور جدید ثبت‌نام واحدهای طرح ملی مسکن در ۲۳۰ شهر کشور که پروژه‌ها در حال احداث است.   عدم اطلاع‌رسانی در خصوص هزینه واقعی ساخت واحدهای طرح ملی مسکن به‌خصوص طی دو سال اخیر به دلیل افزایش شدید قیمت نهاده‌های ساختمانی باعث شده تا متقاضیان عملا از رقم پرداختی دقیق خود اطلاع نداشته باشند. به گفته فعالان بازار مسکن، هزینه ساخت هر مترمربع واحد مسکونی به حدود ۴.۵ میلیون تومان افزایش یافته است. مسئله‌ای که اتمام و تکمیل واحدهای طرح ملی مسکن را تحت تاثیر شدید خود قرار خواهد داد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای طرح ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی هزار واحد مسکن مسکن ملی تا پایان مسکن مهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • سرنوشت غزه پس از آتش بس چه خواهد بود؟
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!