Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@21:52:02 GMT

اختلاف اصلی رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس بر سر چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۲۱۰۰

اختلاف اصلی رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس بر سر چیست؟

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس، پس از تعطیلی مسابقات لیگ با کسب اجازه از کادر فنی سرخپوشان برای چند روزی راهی کشورش شد، اما با وجود پایان مدت مرخصی، تاکنون حاضر به بازگشت به تمرینات پرسپولیس نشده است.

رادوشویچ که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه دلخور است، تاکنون 47 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به گفته مسئولان پرسپولیس به محض بازگشت به تمرینات 10 درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد، اما ظاهراً مشکل اصلی رادو مطالبات 100 هزار دلاری فصل گذشته و همچنین اختلاف بر سر بند 18 هزار دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که فصل گذشته و پس از جدایی بیرانوند در مقطعی به عنوان دروازه‌بان اول این تیم درون دروازه ایستاد، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکرد او 18 هزار دلار به عنوان آپشن دریافت می‌کند. رضایتی که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نامه آن را امضا نکردند و اکنون محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است. این دروازه‌بان با وجود اینکه هیچ‌کدام از سرمربیان فصل گذشته پرسپولیس این نامه را امضا نکرده‌اند، اکنون برای بازگشت به تمرینات خواهان دریافت آپشن 18 هزار دلاری به علاوه مطالبات 100 هزار دلاری فصل گذشته خود است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین زمینه در حال مذاکره با رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه زودتر به جمع سرخپوشان بازگردد. رادو که قراردادی سه ساله با پرسپولیس دارد، هفته گذشته نامه تهدید به فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرد، اما تاکنون اقدامی برای فسخ رسمی قراردادش نداشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس بازگشت به تمرینات هزار دلاری دروازه بان فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی، ظهر چهارشنبه در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان با بیان اینکه در چند ماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی، با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه نموده‌اند افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده‌اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴پ رونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 6094246

دیگر خبرها

  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟