Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنعت بانکداری در شرایط کنونی بیش از هر حوزه ی دیگر دستخوش عوارض شرایط پساکرونایی و چالش های ارتباطی با مخاطبین خود شده است. طبق گزارش سازمان آمار و بانک مرکزی، اساسی ترین نیاز حوزه بانکداری در حال حاضر، ارتباطات الکترونیک و به حداقل رساندن ارتباطات حضوری با مخاطبین است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آی وین، در جهت تحول ارتباطات، بانک های پیشرو در صنعت بانکداری کشور و همچنین کارگزاری های برتر بازار سرمایه به دلیل حجم بی سابقه استقبال مردمی، تقویت و ارتقای مراکز تماس خود را در دستور کار قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مهمترین ابزار ارتقای این خدمات، نرم افزارهای مدیریت مرکز تماس است. سامانه‌ای که امکان مدیریت همه جانبه و یکپارچه‌ی تمامی کانال های ارتباطی را در بستر ابری و بدول نیاز به سخت افزارهای اختصاصی فراهم می‌کند. برندهایی مثل avaya ،ringcentral ،3CX و ....عناوین نام آشنایی هستند که در این زمینه استفاده می شوند. اما محدودیت های این برندها در ارائه خدمات در کشور و همچین هزینه های بسیار گزافی که در پی دارند، استفاده از این محصولات را با چالش های فراوانی همراه کرده است. در صنعت ارتباطات فعلی، جای خالی یک محصول داخلی که بتواند به عنوال جایگزین این برندها محسوب شود واقعا حس می شود. همه این شرایط، زمینه ساز رونمایی از سامانه مدیریت مرکز تماس آی وین گردید.

سامانه‌ی هوشمند مدیریت مرکز تماس آی وین، محصولی دانش بنیان و کالا ایرانی است که تاکنون توانسته در بسیاری از بانک‌های مهم کشور جایگزین این محصولات خارجی گردد. در حال حاضر که صنعت بانکداری گام های جدی در مسیر راه اندازی شعبه‌های مجازی در پیش گرفته است، نیازهای نرم افزاری در تامین امکانات و خدمات شعب مجازی از چالش های مهم این مسیر محسوب می شود. سامانه آی وین، با داشتن تمامی امکانات و ابزارهایی که در این امر حیاتی است، به انتخاب اول بانک‌ها در این زمینه تبدیل شده است.

از اهدافی که در صنعت بانکداری، یک چشم انداز مطلوب و یک وجه تمایز اساسی محسوب می شود، راه اندازی مرکز تماس تصویری است. ابزاری که با وجود آن می توان نیاز به حضور مشتریان را به حداقل رساند. که حتی می توان آن را راهکار نهایی در موضوع احراز هویت نیز به شمار آورد. نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین تاثیرات بسزایی در این زمینه داشته است و در حال حاضر مجموعه های بانکداری بسیاری از خدمات آن بهره می برند.

از نتایج و مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین می توان به تسهیل فرآیندهای ارتباطی با مخاطبین، ارتقای خدمات باشگاه مشتریان، بهبود خدمات شعب مجازی و از همه مهمتر یکپارچگی تمامی کانال‌های ارتباطی سازمان در یک بستر امن و اختصاصی، اشاره کرد.

در حال حاضر حوزه های بانکداری و بازار سرمایه، گردشگری و آژانس های مسافرتی، سازمان های بیمه و همچنین ارائه دهندگان خدمات آنلاین، مخاطبین اصلی این محصول به شمار می آیند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانكداري مرکز ارتباطات یکپارچه شركت آي وين صنعت بانکداری حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه