Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پکیج سیستم تخلیه اضطراری سیالات (EOS) منطقه لاوان با همت همکاران واحد اچ‌اس‌ئی، نوسازی، تعمیرات، تدارکات و امور کالای این منطقه با موفقیت راه‌اندازی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، به‌منظور بهره‌برداری و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در منطقه، با برنامه‌ریزی و پیگیری واحد اچ‌اس‌ئی و هماهنگی واحدهای نوسازی، تعمیرات، تدارکات و امور کالا، نسبت به سرویس و راه‌اندازی سه پکیج سیستم تخلیه اضطراری (Emergency Offloading System) اقدام شد و با درایت و پشتکار همکاران فنی و متخصص تعمیرات دیزل و دست‌اندرکاران، این صرفه‌جویی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ساخت این پکیج‌ها 1985 میلادی و عمر آنها بیش از 36 سال است.
هریک از این پکیج‌ها یک موتور هیدرولیک با قدرت 109 KW و ظرفیت 2500 LPM دارد که از قابلیت اتصال هم‌زمان دو پمپ سانتریفیوژ مدل TK-6S FRAMO هرکدام با ظرفیت 500 m3/hr از طریق رشته هوزهای 6 اینچ Antistatic دما بالا (بیش از 450 °C) برخوردار است.
پس از بررسی‌های فنی و کارشناسی، تعمیر و سرویس قطعات و انجام موفقیت‌آمیز تست‌های اولیه کارگاهی، در تاریخ 7 خرداد 1400، مانور مشترکی با حضور نفرات واحدهای اچ‌اس‌ئی، نوسازی، تعمیرات، تدارکات و امور کالای منطقه لاوان برگزار و عملکرد این پکیج در آزمون میدانی بسیار مطلوب ارزیابی شد.
پکیج‌های EOS جزو سیستم‌های پشتیبانی سیار برای تخلیه اضطراری مایعات از شناورها و تانکرهای دریایی حمل سوخت و مخازن ذخیره نفت به‌شمار می‌روند.
ارزش تقریبی این سه پکیج بیش از 720 هزار دلار (حدود 16 میلیارد تومان) است که خوشبختانه همکاران منطقه لاوان توانستند با خلاقیت خود این پکیج‌ها را با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود رفع اشکال و دوباره راه‌اندازی کنند تا در صورت لزوم در شرایط اضطراری از آنها استفاده و شرکت نفت فلات قاره از خرید دوباره آن‌ها بی‌نیاز شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تخلیه اضطراری راه اندازی پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود