Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:50:27 GMT

محور توسعه مازندران مشخص نیست/ خام فروشی کالاها

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۱۰۷

محور توسعه مازندران مشخص نیست/ خام فروشی کالاها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود نبویان عصر دوشنبه در نشست با متخصصین استان، بهره گیری از ظرفیت و توان متخصصان و نخبگان را جز اولویت‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند استان مازندران در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری بر ضرورت حاکم شدن نگاه دانش بنیان به منظور تقویت این بخش‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان ابتدا باید مشکلات و معضلات شناسایی و احصاء شود، تصریح کرد: خوشبختانه با نشست‌های متعددی که در طول این مدت با متخصصان، اساتید دانشگاه، نخبگان و کارآفرینان داشتیم ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای لازم را برای حل آنها ارائه و تدوین کردیم.

مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه متأسفانه امروز مازندران با مشکلات گسترده‌ای در بخش‌های مختلف روبرو است، خاطرنشان کرد: برای همه این مشکلات راه حل های علمی وجود دارد و با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی می‌توان همه این معضلات را رفع کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه مدیران فعلی عزمی برای حل مشکلات مردم ندارند، بیان داشت: همه دغدغه و تلاش مسؤولان ارشد دولت فعلی، مذاکره بی حاصل با غرب است.

حجت الاسلام نبویان، مدیریت نارکارآمد را یکی از مهم‌ترین دلایل مشکلات امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح، انقلابی، جهادی، فساد ستیز، کارآمد و تحول خواه وضع موجود را تغییر خواهیم داد.

مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه قابلیت‌هایی که امروز در استان وجود دارد باید با نگاه اقتصادی مدیریت شود، تصریح کرد: متأسفانه محور توسعه در مازندران مشخص نیست و این مسأله لطمه‌های جبران ناپذیری به این منطقه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز در مازندران شاهد خام فروشی کالاها هستیم نه صادرات، خاطرنشان کرد: ارزش افزوده اقتصاد را متحول خواهد کرد.

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه کشاورزی باید محور توسعه استان قرار گیرد، تصریح کرد: باید در کنار تقویت این بخش، سایر حوزه‌ها نظیر گردشگری و صنعت نیز به طور جدی و با برنامه ریزی علمی تقویت شود تا بتوانیم از این فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه اقتصادی استان بهره گیریم.

کد خبر 5229356

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود نبویان انتخابات 1400 ساری انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا امام خمینی ره بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام اردبیل عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند