Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:12:54 GMT

واکسیناسیون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۱۹۷

واکسیناسیون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در گلپایگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: بر اساس نمودار استانی، گلپایگان از نظر تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۰ سال به بالا در رتبه دوم استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز -دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰- در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه وضعیت شهرستان گلپایگان از نظر رنگ‌بندی بیماری کرونا زرد است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ نفر بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در گلپایگان، افزود: تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال سن در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: بر اساس نمودار استانی گلپایگان از نظر تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۷۰ سال به بالا در رتبه دوم استان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: میزان بستری‌های بیماری کرونا در شهرستان گلپایگان از ششم تا ۱۲ خرداد ماه در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هفت نفر بوده و این در حالی است که متوسط استانی ۱۰ نفر بوده است و میزان بروز بیماری کرونا نیز از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷ نفر بوده است که نتیجه تلاش ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

رستمی تأکید کرد: در انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات پیش رو، نباید افراد بالای ۶۰ سال سن یا دارای بیماری زمینه‌ای به کار گرفته شوند.

کد خبر 499027

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان ویروس کرونا واکسن کرونا بستری شدگان کرونا شیوع بیماری کووید۱۹ وضعیت زرد کرونا انتخابات ۱۴۰۰ کرونا در اصفهان کرونا در گلپایگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۷۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی