Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر به دنبال کاهش هزینه ها و بهتر کردن وضعیت تراز مالی خود است. 

اشرف حکیمی، وینگ بک مراکشی اینتر احتمالا به زودی به پاری سن ژرمن فروخته می شود که این باعث جلوگیری از فروش سایر بازیکنان مهم نراتزوری خواهد شد.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، استیون ژانگ، رئیس اینتر می خواهد به منظور بهتر شدن وضعیت تراز مالی این باشگاه که با مشکلات مالی مواجه شده، 70 میلیون یورو سود از فروش بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی کسب شود و 15 درصد هزینه ها نیز کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت عمده این رقم از طریق جدایی اشرف حکیمی که به احتمال زیاد تا 10 روز آینده به فروش می رسد، تامین خواهد شد.

چلسی به حکیمی علاقه دارد اما پاری سن ژرمن همچنان پیشتاز است. پیشنهاد باشگاه فرانسوی با پاداش ها در مجموع به 60 میلیون یورو رسیده اما اینتر می خواهد این رقم به حداقل 70 میلیون یورو افزایش پیدا کند. روابط دو باشگاه خوب است و احتمالا به زودی شاهد نهایی شدن این انتقال خواهیم بود. نراتزوری امیدوار است که پس از جدایی حکیمی، نیاز به فروش بازیکن بزرگ دیگری نداشته باشد و سایر رقم مورد نیاز را از فروش بازیکنان مازاد کسب کند.

یکی از بازیکنانی که نامش در لیست مازاد اینتر دیده می شود، ژوائو ماریو است که انتظار می رود به زودی قرارداد قرضی اش توسط اسپورتینگ لیسبون و با مبلغ حدود 8 میلیون یورو به دائمی تبدیل شود. دو بازیکن دیگری که اینتر امیدوار به فروختن آنها است والنتینو لاتسارو و ماتیاس وسینو نام دارند. وینگر اتریشی با درخشش احتمالی در یورو 2020 احتمالا مشتریانی پیدا خواهد کرد در حالی که هافبک اروگوئه ای نیز به دلیل علاقه لوچانو اسپالتی به وی، مورد توجه ناپولی قرار گرفته است.

اینتر به دنبال سبک تر کردن میزان دستمزد های پرداختی

جدایی برخی بازیکنان دیگر نیز می تواند نیاز اینتر به کاهش 15 درصدی دستمزد ها که معادل 30 میلیون یورو است را تامین کند. آرتورو ویدال با دستمزد خالص 6.5 میلیون یورویی یکی از بازیکنانی است که اینتر از جدایی وی استقبال می کند. نراتزوری می خواهد قرارداد راجا ناینگولان که دستمزد خالص 4.5 میلیون یورویی دارد را نیز فسخ کند در حالی قرارداد الکساندر کولاروف با دستمزد خالص 3 میلیون یورویی تمدید نخواهد شد تا او در روزهای آینده به صورت رایگان جدا شود. ایوان پریشیچ که 4.7 میلیون یورو در سال از اینتر به عنوان دستمزد دریافت می کند نیز فقط یک سال دیگر با نراتزوری قرارداد دارد بنابراین فروش او احتمالا در دستور کار قرار خواهد گرفت. الکسیس سانچز نیز با دستمزد 7 میلیون یورویی، دیگر بازیکن پر درآمد اینتر به حساب می آید اما او احتمالا با اصلاح قراردادش باقی خواهد ماند.

همچنین بخوانید: الکسیس سانچز و آمادگی برای اصلاح شرایط قراردادش به منظور ماندن در اینتر

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با فراز کمالوند: محمد بنا به اندازه کل کشور مدال آورده است؛ زوج دایی و روشن مهاجمانم هستند دراگان اسکوچیچ اشتباه مارک ویلموتس را تکرار نمی کند کاورپوش ها حربه ای برای فریب بحرین یا ترکیب اصلی ایران؟ ناصر الخلیفی: ام باپه در پاری سن ژرمن می ماند؛ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی می تواند با ما رقابت کند؟ علاقه النصر عربستان و کلاب آمریکای مکزیک به آرتورو ویدال / اف سی اینتر نیوز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورویی میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم

بازیکنان تورینو برای بازیکنان اینتر، قهرمان رقابت های سری آ در فصل 2023/24 تونل افتخار زدند.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد